
- Cikkszám: 219161

GORENJE BM910WII Kenyérsütő
- Cikkszám: 219161
- Gyári garancia: 24 hónap
Házhozszállítással is elérhető
Az ország bármely pontjára
akár 1-3 napon belül, 1 190 Ft-tól
GORENJE BM910WII Kenyérsütő Alaptulajdonságok
Alapadatok
- Kapacitás
- 0,9 kg
- Teljesítmény
- 550 W
- Programok száma
- 15 db
- Magasság
- 29,7 cm
- Szélesség
- 21,8 cm
- Mélység
- 29,2 cm
- Egyéb jellemzők
- Kelesztés program
- Szín
- Fehér
- Melegentartó funkció
- Igen
- Funkciók száma
- 1 db
- Gluténmentes sütés
- Igen
0,9 kg
Kapacitás
550 W
Teljesítmény
15 db
Programok száma
29,7 cm
Magasság
21,8 cm
Szélesség
29,2 cm
Mélység
Típus: Kenyérsütő gép
Szín: Fehér
Teljesítmény: 550 W
Kiemelkedő minőségű, teflonnal bevont sütőedény
Kivehető kenyérsütő tartályok száma: 1
Spatula mennyiség: 1
Tapadásmentes sütőedény
Kenyér méret beállítások száma: 2
Kenyérméret választási lehetőség: 750 - 900 g
Betekintő ablak a sütési folyamat kézben tartásáért
Előre rögzített programok száma: 15
Kelesztés program
Hangjelzés
Melegentartás funkció
ON/OFF gomb
Szín: Fehér
Teljesítmény: 550 W
Kiemelkedő minőségű, teflonnal bevont sütőedény
Kivehető kenyérsütő tartályok száma: 1
Spatula mennyiség: 1
Tapadásmentes sütőedény
Kenyér méret beállítások száma: 2
Kenyérméret választási lehetőség: 750 - 900 g
Betekintő ablak a sütési folyamat kézben tartásáért
Előre rögzített programok száma: 15
Kelesztés program
Hangjelzés
Melegentartás funkció
ON/OFF gomb
Finom kenyeret süt, szeretem.
Heti kétszer használom általában, teljes mértékben megvagyok vele elégedve.
Húsvétra vásároltam ezt a kenyérsütőt, de már több időt volt szervizben mint amennyit használtuk... Az első 4 alkalommal szép kenyeret tudtunk sütni vele azóta viszont se nem dagad meg se nem sül meg. Elvittük vissza a vásárlás helyére ahol elküldték szervizbe 2 hétre. Miután az állítólagos javítás után újra kipróbáltuk, ugyanaz történt mint előtte, magyarul használhatatlan maradt. Ismét elvittük, újra elküldték szervizbe és újabb 2 hét után ma jelentkeztek hogy elkészült. Amennyiben most se lesz jó akkor a Fogyasztóvédelemhez fordulok a panaszommal, mert nem ezért vásároltam a készüléket hogy állandóan szervizben legyen. Ráadásul a szervizből elég piszkos állapotban került vissza, s igazából tőlem függetlenül ez a készülék már így nem új, pedig a vásárlástól számítva 6 hétből 4-5 napot volt nálam, a többit szervizben. Most se lesz jó akkor ezt a már lepusztított készüléket nem fogom átvenni, hanem az illetékes helyen panasszal fogok élni.