DJI Care Refresh

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a támogatott gépek esetében külön költségen vásárolhatsz meg - illetve egyes Zenmuse kamerák esetében -, és amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán.

A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását.

A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal - gépenként és alkalmanként eltérő összegben - a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

A DJI Care Refresh aktiválását a következő linken tudod elindítani:

https://support.dji.com/care/active


Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten. Fontos csak angolul érhető el!

FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni. Például egy kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni!

A káresemény bekövetkezését követően a következő linken tudod érvényesíteni a szolglátatást:
https://repair.dji.com/repair/index?site=brandsite&from=nav

  • Típus: Extra garancia
  • Kompatibilitás: DJI Mavic 2

Kérdezz a termékről

Vásárlói értékelések a termékrõl



Jótállás



Információ a jótállási idők meghatározásáról


Szállítási információk



Házhozszállítás, személyes átvétel üzleteinkben


B2B



Céges ajánlatok/ Közbeszerzések


Szerviz



Márkaszervizek listája


Termékbiztosítás



Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek



Vásárlással kapcsolatos információk egy helyen