BIZTOSÍTÁSI LEHETŐSÉGEK

AZ Euronics Áruházainkban és a webshopban!


Válassz az általunk kínált biztosítási lehetőségek közül és biztonságban tudhatod készüléked,
a megvásárolt biztosítás fajtájától függően az alábbiaknak megfelelően:

KITERJESZTETT
GARANCIA
BIZTOSÍTÁS

esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákra

TERMÉKVÉDELEM
BIZTOSÍTÁS

esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodásra

MOBILTELEFON
KIJELZŐ- ÉS KERET
BIZTOSÍTÁS

esetén a leggyakrabban előforduló külső sérülésekre, a kijelző és a keret cseréjére

BIZTOSÍTÁS MEGVÁSÁRLÁSA

A kiválasztott termékbiztosítást, csak a termékkel együtt lehet megvenni, a biztosítási díjat a termék megvásárlásakor, egyösszegben, vagy az igénybe vett kölcsön törlesztő részleteivel együtt kell megfizetni. Utólagos biztosítás vásárlásra nincs lehetőség. A biztosítás futamideje alatt lehetőség van több javításra, de ha az már gazdaságtalan, a biztosító inkább cseréli a terméket. Biztosítás megvásárlása webshopunkban

  1. Válaszd ki a megvásárolni kívánt készüléket és helyezd a kosárba.

  2. A kosárba tétel után válaszd ki a megvásárolni kívánt biztosítást.

  3. Fizesd ki a terméket!


BIZTOSÍTÁS MEGSZŰNÉSE

  1. A biztosítási szerződés a határozott időtartam végén megszűnik.

  2. A biztosítási szerződés megszűnik, amennyiben a meghibásodott terméket a jelen feltételek szerint vállalt biztosítási szolgáltatás keretében kicserélik. Ez esetben a biztosítási díj, sem annak egy része nem kerül visszatérítésre és a
    biztosítási fedezet nem száll át az új termékre.

  3. A biztosítási szerződés megszűnik a biztosított termék totálkára esetén abban az esetben is, amennyiben a kár nem
    a jelen feltételek szerinti biztosítási esemény következménye.

  4. A biztosítási szerződés megszűnik a márkaszerviz által igazoltan elvégzett garanciális javításon, EKÁBF-on kívüli
    bármely egyéb javítás, megbontás, stb. esetén.

  5. További részletek a biztosítás megszűnésével kapcsolatban EKÁBF

A MEGHIBÁSODÁS BEJELENTÉSÉNEK MÓDJAI

HIBABEJELENTŐ OLDALON
A www.topservices.eu oldalon a "Hibabejelentés" menüpont alatt. Ez az egyetlen módja a "kézzel kitöltés" elkerülésének. Csak a számlát kell csatolni.

E-MAILBEN
E-mailben a [email protected] e-mail címre elküldött, a bejelentő által saját kézzel kitöltött és aláírt hibabejelentő űrlappal, valamint számla másolattal.

POSTÁN
A Fény-Hang Kft. címére (1136 Bp. Hegedűs Gy. u. 37) elküldött, bejelentő által saját kézzel kitöltött és aláírt hibabejelentő űrlappal, valamint számla másolattal.

SZEMÉLYESEN
A Fény-Hang Kft. ügyfélszolgálatán (1136 Bp. Hegedűs Gy. u. 37.) hétfőtől-csütörtökig 8-16,30-ig, pénteken 8-13-ig, bejelentő által saját kézzel kitöltött és aláírt hibabejelentő űrlappal, valamint számla másolattal.


A KÁRRENDEZÉS FOLYAMATA

Szerviz által elfogadott írásbeli hibabejelentés, olvasható számla melléklettel.

A szerviz az elfogadott hibabejelentést követő két munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal és a kiszállás vagy elszállítás időpontját egyezteti.

A készülék bekerül a szervizbe, javítási engedély bekérése a biztosítótól. Kiszállás esetén megtörténik a készülék javítása, vagy javítási engedélyt kér a kiszálló szerviz a biztosítótól.

A javítási vagy csere engedély, megérkezik a biztosítótól.

Javítás kivitelezése, vagy csere érvényesítése.

LEHETŐSÉGEINK RÉSZLETESEN


Euronics üzleteinkben és a webshopban lehetőséged van olyan biztosítást kötni, ami a megvásárolt termék jótállási időn túli meghibásodása vagy sérülése esetén nyújt részedre a jótálláshoz hasonló jogokat, esetleges önrész megfizetése mellett. A termékbiztosítás megkötésének feltételei megtekinthetőek az üzleteinkben, illetve értékesítőinknél. Kérjük, vásárlás előtt figyelmesen olvasd el a biztosítási feltételeket.


SZOLGÁLTATASAINK DÍJAI

MOBILTELEFONOK   TELEVÍZIÓ ÉS NAGYGÉP   LAPTOP ÉS TABLET


KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS


Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákra, speciális biztosítás megkötésével

LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE
  • 3 éves garancia
MOBILTELEFONOKRA
  • 2 éves garancia
NAGYGÉP, TELEVÍZIÓ
  • 3 éves garancia
  • 5 éves garancia


TERMÉKVÉDELEM BIZTOSÍTÁS


Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodás, tűz és elemei kár esetére, speciális biztosítás megkötésével.

LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE
  • 3 éves védelem
MOBILTELEFONOKRA
  • 1 éves védelem
  • 2 éves védelem
NAGYGÉP, TELEVÍZIÓ
  • 3 éves védelem
  • 5 éves védelem


MOBILTELEFON KIJELZŐ- ÉS KERET BIZTOSÍTÁS

  1. Biztosított termék: A biztosítási fedezet kiterjed bármely, Magyarországon az Euronics-tól újonnan vásárolt
    mobiltelefon kijelzőjére és keretére.

  2. Biztosítás esemény: Balesti eseményből származó törés

  3. Biztosítási szolgáltatás: A Biztosító megtéríti a biztosított termék vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit maximum a mobiltelefon számlával igazolt, kedvezményekkel csökkentett vételárának 45%-ig, vagy
    a biztosított terméket ugyanazon típusú termékre cseréli.

  4. Csere esetén a Biztosító maximális kártérítési kötelezettsége a termék vételárának 45%-a. A Biztosító jogosult
    annak eldöntésére, hogy a biztosított termék javítására vagy kicserélésére kerüljön.

  5. A Biztosító a kijelző biztosítás esetén önrészt nem alkalmaz.
MOBILTELEFONOKRA
  • 1 éves biztosítás
  • 2 éves biztosítás

Az Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei (EKÁBF) dokumentum az alábbi PDF fájlban olvastahó:



Fizetési lehetőségek



Bankkártyás fizetés, utánvét


Szállítási információk



Házhozszállítás, személyes átvétel üzleteinkben


Személyes átvétel



Országszerte 65 Euronics szaküzletben


Hitelajánlataink



Minden információ az áruhitellel kapcsolatban


Garancia



Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei.


Vásárlási feltételek



Vásárlással kapcsolatos információk egy helyen