Válassz az általunk kínált biztosítási lehetőségek közül és biztonságban tudhatod készüléked,
KITERJESZTETT
GARANCIA
BIZTOSÍTÁS
esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákra
TERMÉKVÉDELEM
BIZTOSÍTÁS
esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodásra
MOBILTELEFON
KIJELZŐ- ÉS KERET
BIZTOSÍTÁS
esetén a leggyakrabban előforduló külső sérülésekre, a kijelző és a keret cseréjére
BIZTOSÍTÁS MEGVÁSÁRLÁSA
A kiválasztott termékbiztosítást, csak a termékkel együtt lehet megvenni, a biztosítási díjat a termék megvásárlásakor, egyösszegben, vagy az igénybe vett kölcsön törlesztő részleteivel együtt kell megfizetni. Utólagos biztosítás vásárlásra nincs lehetőség. A biztosítás futamideje alatt lehetőség van több javításra, de ha az már gazdaságtalan, a biztosító inkább cseréli a terméket. Biztosítás megvásárlása webshopunkban
- Válaszd ki a megvásárolni kívánt készüléket és helyezd a kosárba.
- A kosárba tétel után válaszd ki a megvásárolni kívánt biztosítást.
- Fizesd ki a terméket!
BIZTOSÍTÁS MEGSZŰNÉSE
- A biztosítási szerződés a határozott időtartam végén megszűnik.
- A biztosítási szerződés megszűnik, amennyiben a meghibásodott terméket a jelen feltételek szerint vállalt biztosítási szolgáltatás keretében kicserélik. Ez esetben a biztosítási díj, sem annak egy része nem kerül visszatérítésre és a
biztosítási fedezet nem száll át az új termékre. - A biztosítási szerződés megszűnik a biztosított termék totálkára esetén abban az esetben is, amennyiben a kár nem
a jelen feltételek szerinti biztosítási esemény következménye. - A biztosítási szerződés megszűnik a márkaszerviz által igazoltan elvégzett garanciális javításon, EKÁBF-on kívüli
bármely egyéb javítás, megbontás, stb. esetén. - További részletek a biztosítás megszűnésével kapcsolatban EKÁBF
A MEGHIBÁSODÁS BEJELENTÉSÉNEK MÓDJAI
![]() | Lépj be a www.unionszerviz.hu oldalra a kötvényen vagy fedezetigazoláson megtalálható kötvény- és számla sorszámmal |
![]() | Kattints az „Új kár bejelentése” menüpontra |
![]() | Add meg a szükséges adatokat (Lehetőség van kapcsolattartó adatok megadására is) |
![]() | Add meg a káresemény és készülék jelenlegi állapotának leírását. |
![]() | Csatolj legalább egy fényképet a bejelenteni kívánt készülékről és töltsd fel számlát fotóját |
![]() | Fogadd el az Adatvédelmi szabályzatot, a Biztosítási feltételeket és az esetleges Önrész tájékoztatót, majd kattints az „Összegzés” gombra. |
![]() | Ha bármilyen adatot módosítani szeretnél a „Mégsem, javítás” gombra kattintva módosíthatod a megadott adataidat |
![]() | Ha mindent rendben találsz kattints a „Küldés” gombra. |
![]() | A www.unionszerviz.hu oldalon a kárbejelentés során megadott kötvény- és számla sorszámmal újra belépve folyamatosan nyomon tudod követni a kárbejelentésed aktuális állapotát és utólagos képfeltöltésre is van lehetőséged. |
A KÁRRENDEZÉS FOLYAMATA
![]() | Szerviz által elfogadott írásbeli hibabejelentés, olvasható számla melléklettel. |
![]() | A szerviz az elfogadott hibabejelentést követő két munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal és a kiszállás vagy elszállítás időpontját egyezteti. |
![]() | A készülék bekerül a szervizbe, javítási engedély bekérése a biztosítótól. Kiszállás esetén megtörténik a készülék javítása, vagy javítási engedélyt kér a kiszálló szerviz a biztosítótól. |
![]() | A javítási vagy csere engedély, megérkezik a biztosítótól. |
![]() | Javítás kivitelezése, vagy csere érvényesítése. |
LEHETŐSÉGEINK RÉSZLETESEN
Euronics üzleteinkben és a webshopban lehetőséged van olyan biztosítást kötni, ami a megvásárolt termék jótállási időn túli meghibásodása vagy sérülése esetén nyújt részedre a jótálláshoz hasonló jogokat, esetleges önrész megfizetése mellett. A termékbiztosítás megkötésének feltételei megtekinthetőek az üzleteinkben, illetve értékesítőinknél. Kérjük, vásárlás előtt figyelmesen olvasd el a biztosítási feltételeket.
SZOLGÁLTATASAINK DÍJAI
KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS
Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákra, speciális biztosítás megkötésével
LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE
- 3 éves garancia
- 2 éves garancia
- 3 éves garancia
- 5 éves garancia
TERMÉKVÉDELEM BIZTOSÍTÁS
Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodás, tűz és elemei kár esetére, speciális biztosítás megkötésével.
LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE
- 3 éves védelem
- 1 éves védelem
- 2 éves védelem
- 3 éves védelem
- 5 éves védelem
MOBILTELEFON KIJELZŐ- ÉS KERET BIZTOSÍTÁS
- Biztosított termék: A biztosítási fedezet kiterjed bármely, Magyarországon az Euronics-tól újonnan vásárolt
mobiltelefon kijelzőjére és keretére. - Biztosítás esemény: Balesti eseményből származó törés
- Biztosítási szolgáltatás: A Biztosító megtéríti a biztosított termék vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit maximum a mobiltelefon számlával igazolt, kedvezményekkel csökkentett vételárának 45%-ig, vagy
a biztosított terméket ugyanazon típusú termékre cseréli. - Csere esetén a Biztosító maximális kártérítési kötelezettsége a termék vételárának 45%-a. A Biztosító jogosult
annak eldöntésére, hogy a biztosított termék javítására vagy kicserélésére kerüljön. - A Biztosító a kijelző biztosítás esetén önrészt alkalmaz. Mobiltelefonok, és a nem hordozható kivitelű készülékek (például: audio, Hifi, DVD, PC) esetén az önrész 25%, de minimum 8.500 Ft.
MOBILTELEFONOKRA
- 1 éves biztosítás
- 2 éves biztosítás
Az Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei (EKÁBF) dokumentum az alábbi PDF fájlban olvastahó: