BIZTOSÍTÁSI LEHETŐSÉGEK

AZ Euronics Áruházainkban és a webshopban!


Válassz az általunk kínált biztosítási lehetőségek közül és biztonságban tudhatod készüléked,
a megvásárolt biztosítás fajtájától függően az alábbiaknak megfelelően:

KITERJESZTETT
GARANCIA
BIZTOSÍTÁS

esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákra

TERMÉKVÉDELEM
BIZTOSÍTÁS

esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodásra

MOBILTELEFON
KIJELZŐ- ÉS KERET
BIZTOSÍTÁS

esetén a leggyakrabban előforduló külső sérülésekre, a kijelző és a keret cseréjére

BIZTOSÍTÁS MEGVÁSÁRLÁSA

A kiválasztott termékbiztosítást, csak a termékkel együtt lehet megvenni, a biztosítási díjat a termék megvásárlásakor, egyösszegben, vagy az igénybe vett kölcsön törlesztő részleteivel együtt kell megfizetni. Utólagos biztosítás vásárlásra nincs lehetőség. A biztosítás futamideje alatt lehetőség van több javításra, de ha az már gazdaságtalan, a biztosító inkább cseréli a terméket. Biztosítás megvásárlása webshopunkban

  1. Válaszd ki a megvásárolni kívánt készüléket és helyezd a kosárba.

  2. A kosárba tétel után válaszd ki a megvásárolni kívánt biztosítást.

  3. Fizesd ki a terméket!


BIZTOSÍTÁS MEGSZŰNÉSE

  1. A biztosítási szerződés a határozott időtartam végén megszűnik.

  2. A biztosítási szerződés megszűnik, amennyiben a meghibásodott terméket a jelen feltételek szerint vállalt biztosítási szolgáltatás keretében kicserélik. Ez esetben a biztosítási díj, sem annak egy része nem kerül visszatérítésre és a
    biztosítási fedezet nem száll át az új termékre.

  3. A biztosítási szerződés megszűnik a biztosított termék totálkára esetén abban az esetben is, amennyiben a kár nem
    a jelen feltételek szerinti biztosítási esemény következménye.

  4. A biztosítási szerződés megszűnik a márkaszerviz által igazoltan elvégzett garanciális javításon, EKÁBF-on kívüli
    bármely egyéb javítás, megbontás, stb. esetén.

  5. További részletek a biztosítás megszűnésével kapcsolatban EKÁBF

A MEGHIBÁSODÁS BEJELENTÉSÉNEK MÓDJAI

HIBABEJELENTŐ OLDALON
A www.topservices.eu oldalon a "Hibabejelentés" menüpont alatt. Ez az egyetlen módja a "kézzel kitöltés" elkerülésének. Csak a számlát kell csatolni.

E-MAILBEN
E-mailben a [email protected] e-mail címre elküldött, a bejelentő által saját kézzel kitöltött és aláírt hibabejelentő űrlappal, valamint számla másolattal.

POSTÁN
A Fény-Hang Kft. címére (1136 Bp. Hegedűs Gy. u. 37) elküldött, bejelentő által saját kézzel kitöltött és aláírt hibabejelentő űrlappal, valamint számla másolattal.

SZEMÉLYESEN
A Fény-Hang Kft. ügyfélszolgálatán (1136 Bp. Hegedűs Gy. u. 37.) hétfőtől-csütörtökig 8-16,30-ig, pénteken 8-13-ig, bejelentő által saját kézzel kitöltött és aláírt hibabejelentő űrlappal, valamint számla másolattal.


A KÁRRENDEZÉS FOLYAMATA

Szerviz által elfogadott írásbeli hibabejelentés, olvasható számla melléklettel.

A szerviz az elfogadott hibabejelentést követő két munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal és a kiszállás vagy elszállítás időpontját egyezteti.

A készülék bekerül a szervizbe, javítási engedély bekérése a biztosítótól. Kiszállás esetén megtörténik a készülék javítása, vagy javítási engedélyt kér a kiszálló szerviz a biztosítótól.

A javítási vagy csere engedély, megérkezik a biztosítótól.

Javítás kivitelezése, vagy csere érvényesítése.

LEHETŐSÉGEINK RÉSZLETESEN


Euronics üzleteinkben és a webshopban lehetőséged van olyan biztosítást kötni, ami a megvásárolt termék jótállási időn túli meghibásodása vagy sérülése esetén nyújt részedre a jótálláshoz hasonló jogokat, esetleges önrész megfizetése mellett. A termékbiztosítás megkötésének feltételei megtekinthetőek az üzleteinkben, illetve értékesítőinknél. Kérjük, vásárlás előtt figyelmesen olvasd el a biztosítási feltételeket.


SZOLGÁLTATASAINK DÍJAI

MOBILTELEFONOK   TELEVÍZIÓ ÉS NAGYGÉP   LAPTOP ÉS TABLET


KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS


Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákra, speciális biztosítás megkötésével

LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE
  • 3 éves garancia
MOBILTELEFONOKRA
  • 2 éves garancia
NAGYGÉP, TELEVÍZIÓ
  • 3 éves garancia
  • 5 éves garancia


TERMÉKVÉDELEM BIZTOSÍTÁS


Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodás, tűz és elemei kár esetére, speciális biztosítás megkötésével.

LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE
  • 3 éves védelem
MOBILTELEFONOKRA
  • 1 éves védelem
  • 2 éves védelem
NAGYGÉP, TELEVÍZIÓ
  • 3 éves védelem
  • 5 éves védelem


MOBILTELEFON KIJELZŐ- ÉS KERET BIZTOSÍTÁS

  1. Biztosított termék: A biztosítási fedezet kiterjed bármely, Magyarországon az Euronics-tól újonnan vásárolt
    mobiltelefon kijelzőjére és keretére.

  2. Biztosítás esemény: Balesti eseményből származó törés

  3. Biztosítási szolgáltatás: A Biztosító megtéríti a biztosított termék vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit maximum a mobiltelefon számlával igazolt, kedvezményekkel csökkentett vételárának 45%-ig, vagy
    a biztosított terméket ugyanazon típusú termékre cseréli.

  4. Csere esetén a Biztosító maximális kártérítési kötelezettsége a termék vételárának 45%-a. A Biztosító jogosult
    annak eldöntésére, hogy a biztosított termék javítására vagy kicserélésére kerüljön.

  5. A Biztosító a kijelző biztosítás esetén önrészt nem alkalmaz.
MOBILTELEFONOKRA
  • 1 éves biztosítás
  • 2 éves biztosítás

Az Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei (EKÁBF) dokumentum az alábbi PDF fájlban olvastahó:


Bankkártyás fizetés

Fizetési lehetőségek



Bankkártyás fizetés, utánvét

Házhozszállítás

Szállítási információk



Házhozszállítás, személyes átvétel üzleteinkben

Személyes átvétel

Személyes átvétel



Országszerte 65 Euronics szaküzletben

Hitellehetőségek

Hitelajánlataink



Minden információ az áruhitellel kapcsolatban

Információ a garanciáról

Garancia



Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek



Vásárlással kapcsolatos információk egy helyen