BIZTOSÍTÁSI LEHETŐSÉGEK

Euronics Áruházainkban

Válassz az általunk kínált biztosítási lehetőségek közül és biztonságban tudhatod készüléked,
a megvásárolt biztosítás fajtájától függően az alábbiaknak megfelelően:

KITERJESZTETT
GARANCIA
BIZTOSÍTÁS

esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákra

Megnézem

TERMÉKVÉDELEM
BIZTOSÍTÁS

esetén a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag,- illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodásra

Megnézem

MOBILTELEFON
KIJELZŐ- ÉS KERET
BIZTOSÍTÁS

esetén a leggyakrabban előforduló külső sérülésekre, a kijelző és a keret cseréjére

Megnézem

BIZTOSÍTÁS MEGVÁSÁRLÁSA

A kiválasztott termékbiztosítást, csak a termékkel együtt lehet megvenni, a biztosítási díjat a termék megvásárlásakor, egyösszegben, vagy az igénybe vett kölcsön törlesztő részleteivel együtt kell megfizetni. Utólagos biztosítás vásárlásra nincs lehetőség. A biztosítás futamideje alatt lehetőség van több javításra, de ha az már gazdaságtalan, a biztosító inkább cseréli a terméket.

BIZTOSÍTÁS MEGSZŰNÉSE

  1. Válaszd ki a megvásárolni kívánt készüléket és helyezd a kosárba.
  2. A kosárba tétel után válaszd ki a megvásárolni kívánt biztosítást.
  3. Fizesd ki a terméket!
  1. A biztosítási szerződés a határozott időtartam végén megszűnik.
  2. A biztosítási szerződés megszűnik, amennyiben a meghibásodott terméket a jelen feltételek szerint vállalt biztosítási szolgáltatás keretében kicserélik. Ez esetben a biztosítási díj, sem annak egy része nem kerül visszatérítésre és a biztosítási fedezet nem száll át az új termékre.
  3. A biztosítási szerződés megszűnik a biztosított termék totálkára esetén abban az esetben is, amennyiben a kár nem a jelen feltételek szerinti biztosítási esemény következménye.
  4. A biztosítási szerződés megszűnik a márkaszerviz által igazoltan elvégzett garanciális javításon, EKÁBF-on kívüli bármely egyéb javítás, megbontás, stb. esetén.
  5. További részletek a biztosítás megszűnésével kapcsolatban EKÁBF

A MEGHIBÁSODÁS BEJELENTÉSÉNEK MÓDJAI

1.

Lépj be a www.unionszerviz.hu oldalra a kötvényen vagy fedezetigazoláson megtalálható kötvény- és számla sorszámmal

2.

Kattints az „Új kár bejelentése” menüpontra

3

Add meg a szükséges adatokat (Lehetőség van kapcsolattartó adatok megadására is)

4

Add meg a káresemény és készülék jelenlegi állapotának leírását.

5

Csatolj legalább egy fényképet a bejelenteni kívánt készülékről és töltsd fel számlát fotóját

6

Fogadd el az Adatvédelmi szabályzatot, a Biztosítási feltételeket és az esetleges Önrész tájékoztatót, majd kattints az „Összegzés” gombra.

7

Ha bármilyen adatot módosítani szeretnél a „Mégsem, javítás” gombra kattintva módosíthatod a megadott adataidat

8

Ha mindent rendben találsz kattints a „Küldés” gombra.

9

A www.unionszerviz.hu oldalon a kárbejelentés során megadott kötvény- és számla sorszámmal újra belépve folyamatosan nyomon tudod követni a kárbejelentésed aktuális állapotát és utólagos képfeltöltésre is van lehetőséged.

A KÁRRENDEZÉS FOLYAMATA

1.

Szerviz által elfogadott írásbeli hibabejelentés, olvasható számla melléklettel.

2

A szerviz az elfogadott hibabejelentést követő két munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal és a kiszállás vagy elszállítás időpontját egyezteti.

3

A készülék bekerül a szervizbe, javítási engedély bekérése a biztosítótól. Kiszállás esetén megtörténik a készülék javítása, vagy javítási engedélyt kér a kiszálló szerviz a biztosítótól.

4

A javítási vagy csere engedély, megérkezik a biztosítótól.

5

Javítás kivitelezése, vagy csere érvényesítése.

LEHETŐSÉGEINK RÉSZLETESEN


Euronics üzleteinkben lehetőséged van olyan biztosítást kötni, ami a megvásárolt termék jótállási időn túli meghibásodása vagy sérülése esetén nyújt részedre a jótálláshoz hasonló jogokat, esetleges önrész megfizetése mellett. A termékbiztosítás megkötésének feltételei megtekinthetőek az üzleteinkben, illetve értékesítőinknél. Kérjük, vásárlás előtt figyelmesen olvasd el a biztosítási feltételeket.


SZOLGÁLTATASAINK DÍJAI

KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS


Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákra, speciális biztosítás megkötésével

 

LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE

  • 3 éves garancia

MOBILTELEFONOKRA

  • 2 éves garancia

NAGYGÉP, TELEVÍZIÓ

  • 3 éves garancia
  • 5 éves garancia


TERMÉKVÉDELEM BIZTOSÍTÁS


Vásárlástól számított, a gyártói garancia letelte után jelentkező anyag-, illetve gyártási hibákon túl baleseti meghibásodás, tűz és elemei kár esetére, speciális biztosítás megkötésével.

 

LAPTOPOKRA ÉS TABLETEKRE

  • 3 éves védelem

MOBILTELEFONOKRA

  • 1 éves védelem
  • 2 éves védelem

NAGYGÉP, TELEVÍZIÓ

  • 3 éves védelem
  • 5 éves védelem


MOBILTELEFON KIJELZŐ- ÉS KERET BIZTOSÍTÁS

1. Biztosított termék: A biztosítási fedezet kiterjed bármely, Magyarországon az Euronics-tól újonnan vásárolt
mobiltelefon kijelzőjére és keretére.
2. Biztosítás esemény: Balesti eseményből származó törés
3. Biztosítási szolgáltatás: A Biztosító megtéríti a biztosított termék vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit maximum a mobiltelefon számlával igazolt, kedvezményekkel csökkentett vételárának 45%-ig, vagy a biztosított terméket ugyanazon típusú termékre cseréli.
4. Csere esetén a Biztosító maximális kártérítési kötelezettsége a termék vételárának 45%-a. A Biztosító jogosult annak eldöntésére, hogy a biztosított termék javítására vagy kicserélésére kerüljön.
5. A Biztosító a kijelző biztosítás esetén önrészt nem alkalmaz.

MOBILTELEFONOKRA

  • 1 éves biztosítás
  • 2 éves biztosítás

Az Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei (EKÁBF) dokumentum az alábbi PDF fájlban olvastahó:

Elektromos készülékek általános biztosítás feltételei (EKÁBF)