Vásárlói tájékoztató Vásárlói tájékoztató!
Frissítve: 2021.04.07.

Kedves Vásárlónk!

A kormányzati intézkedéseknek megfelelően áruházaink 2021. április 7-től nyitva vannak.

Üzleteinkben egyidejűleg 10 négyzetméterenként egy fő vásárló tartózkodhat. Amennyiben áruházainkban eléri a bent tartózkodók száma a törvényben meghatározottat kollégánk meg fog kérni, hogy kint várakozz.

Áruházaink ORSZÁGSZERTE a megszokott nyitva tartással várnak!
Az egyes üzleteink nyitvatartási idejéről az alábbi gombra kattintva kaphatsz naprakész információt. Üzleteink listája Kérjük, továbbra is fokozottan figyeljetek az óvintézkedések betartására!

A környezetünkben bekövetkező folyamatos változásokat mi sem hagyjuk figyelmen kívül. A vásárlóink, Partnereink és dolgozóink biztonságára külön figyelmet fordítunk és minden elvárható intézkedést megteszünk a jövőben is.

A további fejleményekről és változásokról folyamatosan tájékoztatást nyújtunk ezen az oldalon, illetve Facebook oldalunkon.

Vásárlóink és kollégáink egészségének védelme érdekében visszavonásig az alábbi vásárlói etikettet vezetjük be:

  • Áruházainkban kötelező a szájat és orrot teljes mértékben eltakaró maszk, kendő vagy sál viselése
  • Áruházunkban az egyidejűleg bent tartózkodó vásárlók létszámát 10 négyzetméterenként egy főben korlátozzuk.
  • Ezen szám elérése után - amelyről kollégánk fog tájékoztatni - kérünk az üzlet előtt várakozz, betartva az 1,5 méteres ajánlott távolságot a többi vásárlótól.
  • Kérjük kollégáinkkal szemben mindenkor tartsd az 1,5 méteres távolságot.
  • Lehetőség szerint legalább 1,5 méteres távolságot tarts az értékesítőkkel szemben, valamint a többi vásárlótól a kasszánál történő sorban álláskor.
  • Áruházainkban napi többszöri fertőtlenítést végzünk, a kilincsek, pultok környékén.
  • Kérjük, üzleteinkben lehetőség szerint bankkártyával fizess, ezzel is csökkentve a készpénzes forgalom általi fertőzés lehetőségét!
  • Kérjük, vásárlásod során lehetőség szerint egyedül érkezz! A kisgyermekek érdekében pedig azt javasoljuk, ha megoldható a felügyeletük otthon, ne hozzátok magatokkal vásárolni őket!
  • Kérjük, tervezd meg előre tudatosan bevásárlásod!
  • Kérjük türelmed és megértésed a kialakult helyzetben az eladóink és a többi vásárló felé!

Fizetéssel kapcsolatos ajánlások, információk:

  • Weboldalunkon történő vásárláskor áruházi átvétel esetén válaszd a bankkártyás fizetést. Április 15-től 15.000 Ft-ra nő az érintéssel működő fizetések értékhatára, így kevesebb esetben lesz szükség fizetéskor a PIN kód megadására és ezzel együtt a terminál megérintésére.
  • Futáros vagy postapontos kiszállítás esetén pedig fizess online bankkártyával.
  • Amennyiben személyesen, az áruházainkban vásárolsz, akkor is részesítsd előnyben a bankkártyás fizetést a pénztárnál.

Házhoz szállítással kapcsolatos információk:

  • A szállítandó termékeket az ingatlan bejárati ajtajában adjuk át, az ingatlanokba a szállítók nem mennek be.
  • Mivel a cél a lehető legkevesebb időt tölteni az átadással, a termékeket kollégáink nem csomagolják ki és a csomagoló anyagot nem szállítják el.
  • A szállítást végző munkatársak megkérik az átvevőt (címzettet), hogy addig, amíg a készüléket mozgatják, legalább 2 méter távolságot tartsanak tőlük és az átvételi dokumentumok aláírásához saját íróeszközüket használják!

Raktárunkban szintén bevezettük az alábbi változtatásokat:

  • A raktárkezelők védőmaszkot és kesztyűt viselnek.
  • A raktárok és logisztikai központok no contact hőmérőkkel vannak ellátva, az összes alkalmazott testhőmérsékletének ellenőrzésére.
  • A házhoz szállító futárok védőmaszkot és kesztyűt viselnek.
  • A futárok ki vannak képezve, hogyan védjék meg önmaguk és az ügyfelek egészségét.

Az Euronics munkatársai minden erejükkel azon dolgoznak, hogy Titeket a legjobb minőségben és biztonságban kiszolgálhassanak.

Hasznos információk

A Kormány által bejelentett vészhelyzeti intézkedésekről, valamint a koronavírus terjedésével kapcsolatosan további tájékoztatás az alábbiakban érhető el:


A Nemzeti Népegészségügyi központ ingyenesen hívható zöldszámokat is üzemeltet a koronavírushoz köthető lakossági megkeresések gyors és szakszerű megválaszolása érdekében: 06-80-277-455 és 06-80-277-456 valamint egy e-mail cím is rendelkezésre áll: [email protected].


Jótállás



Információ a jótállási idők meghatározásáról


Szállítási információk



Házhozszállítás, személyes átvétel üzleteinkben


B2B



Céges ajánlatok/ Közbeszerzések


Szerviz



Márkaszervizek listája


Termékbiztosítás



Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek



Vásárlással kapcsolatos információk egy helyen