Kényelem
Az SH+ egyik legfontosabb eleme a rendkívüli kényelem a viselés során, melyet egy exkluzív, lézervágással kialakított különleges belső prémium szivacsozás biztosít. Ez lehetővé teszi a sebészi pontossággal kialakított szellőzőnyílásokat, amely egyben bogárhálóként is funkcionál. Az SH+ tökéletesen illeszkedik a legtöbb fejformára, köszönhetően a széles körben állítható magasan fejlett rögzítőrendszernek és a sportolóinkon végzett teszteknek.
Láthatóság
Az SH+ számára fontos a biztonság így sisakjainkat úgy terveztük, hogy maximális teljesítményt és biztonságot nyújtsanak. Minden modell a legkiválóbb anyagokból készülnek ellátva fényvisszaverő matricákkal, míg az élénk fluoreszkáló színűek még tökéletes láthatóságot biztosítanak.
Hűtés
Az SH+ mottója, hogy tartsuk hidegen és szárazon a fejet, ez elengedhetetlen a jó teljesítmény fenntartásához. A külső szellőzők alakjának és elhelyezésének és a külső burkolathoz tartozó speciális légcsatornáknak köszönhetően, sisakjaink tökéletesen szellőznek és még kényelmesek is. A szellőzőnyílásokat úgy tervezték, hogy lehetővé tegyék a maximális hőeloszlást, elkerülve ezzel a teljesítmény romlását és a magas hőmérséklet miatti izzadás mérséklését.
Sebesség
A Shirocco egy fél aero sisak „a sebességre tervezve”. A kompakt és könnyű sisak szuperhatékony teljesítményt nyújt. Légcsatornában tervezve…
Biztonság
Az SH+ fő célja a balesetek okozta fejsérülések minimalizálása. Az EPS szerkezeti és polikarbonát In-Mold technológiának köszönhetően maximálisan ellenáll a mechanikai hatásokkal szemben. Tökéletesen elvezeti az ütés általi energiát, hogy a sisakot viselő személyt védje. Az SH+ sisakokat különböző specifikációkkal tervezzük, gyártjuk. Ha a sisak CE jelöléssel rendelkezik, akkor megfelel az Európai Tanács követelményeinek. 89/686/ECC irányelv és az EN 1078 európai műszaki szabvány. De ez még nem minden ettől még nem biztos, hogy a sisak 100%-ban biztonságot nyújt! Ezért is vizsgáljuk a sisakjainkat különböző aspektusból: Az SH+ mindig olyan termékeket gyárt, melyek garantálják a maximális biztonságot és kényelmet egyaránt, meghaladva a nemzetközi szabványok és normák által előírt követelményeket. A „RIT” teszt egy az SH+ által elfogadott protokoll, amely tudományos források alapján egy objektív módszert határoz meg a sisakjainak teljesítményének mérésére a forgó hatások ellen.
Forgó hatás
A rotációs ütésmegelőzési technológiákat használó sisakokon végzett tesztek túlnyomó részét olyan fejformákkal végzik, melyek súrlódási együtthatója jóval magasabb, mint az emberi koponyáé, ezért nem tükrözik a valóságot. Az SH+ „RIT” hatásfeltételei valós baleseti adatokon alapulnak.
Lineáris hatás
A „pass-fail” kritérium a BrlC értéken alapul, amely algoritmus meghatározza az agysérülés szintjét. Ennek az értéknek kisebbnek kell lennie mint 0,78. Tehát a BrIC egy algoritmus, amely meghatározza az agysérülés mértékét. Leegyszerűsítve: alacsonyabb számnak alacsonyabb az agyrázkódás kockázata. Az emberre vonatkozó BrIC (AIS2+) értékei 0,60-tól változtak, közvetlenül az állati adatokból skálázva (Ommaya, 1985), és 0,78-ig, amit közvetlenül a főiskolai futballistáktól kapták (A rotációs agykárosodási kritérium (Development of Rotational Brain Injury Criterion, BrIC), Human Injury Research Division, Az UNECE) Az AIS a rövidített sérülési skála: A Rövidített sérülési skála (AIS ©) a jelenlegi orvosi terminológiát tartalmazza, amely nemzetközileg elfogadott eszközt kínál a sérülések súlyosságának rangsorolására. Az AIS egy anatómiai alapú, konszenzusból származtatott, globális súlyossági pontozási rendszer, amely az egyes sérüléseket testrégiók szerint osztályozza a relatív súlyosságuk szerint 6 pontos skálán (1 = kisebb és 6 = maximális). Az AIS az alapja a többszörösen megsérült beteg sérülési súlyossági pontszámának (ISS) kiszámításának. (Association for the Advancement of Automotive Medicine (AAAM)).