A Vöröskő Kft. által biztosított Pixelgarancia extra biztonságot nyújt a kijelzős eszközök vásárlásakor.
Ez a szolgáltatás kiegészíti a kötelező jótállást és speciálisan a kijelzőhibákra fókuszál.
Mi az a pixelhiba?
A modern kijelzők (például LCD, LED, OLED, QLED panelek) több millió apró fénykibocsátó képpontból, úgynevezett pixelekből állnak. Minden pixel három alapszínből (piros, zöld, kék) áll össze, és ezek működése biztosítja a kép megjelenítését.
Pixelhibáról akkor beszélünk, ha a kijelzőn egy vagy több pixel nem működik megfelelően – például:
- véglegesen fekete marad (nem világít),
- vagy állandóan egy adott színnel világít (pl. piros vagy kék pöttyként látszik).
A pixelhiba gyártási vagy technológiai eredetű jelenség,
amely az alapanyagok mikroszkopikus hibáiból, gyártás során keletkező egyenetlenségekből vagy vezérlési problémákból adódik.
A Pixelgarancia kizárólag az ilyen – technológiai eredetű – pixelhibákra vonatkozik.
Mi az a Pixelgarancia?
A Pixelgarancia egy választható szolgáltatás, amely a kötelező jótállási időszakon túl további védelmet nyújt abban az esetben, ha a kijelzőn pixelhiba jelentkezik. A Pixelgarancia érvényessége alatt felmerülő pixelhiba esetén a Vöröskő Kft. a terméket kicseréli, vagy visszatéríti annak vételárát.
Milyen termékekhez vehető igénybe Pixelgarancia?
Fontos: A Pixelgarancia kizárólag a kijelzővel rendelkező, megjelölt termékhez vásárolható.
Nem elérhető:
- Csomagban kínált kedvezményes vagy ajándéktermékekhez
- Olyan termékekhez, amely már rendelkezik pixelgaranciával, vagy a technológiának köszönhetően nem jellemző a pixelhiba.
Pixelgarancia időtartama és ára
Kétféle időtartam közül választhat:
|
Garanciatípus |
Időtartam |
Fogyasztói ár |
|
15 napos pixelgarancia |
Vásárlástól számított 15 nap |
4.999 Ft |
|
30 napos pixelgarancia |
Vásárlástól számított 30 nap |
7.999 Ft |
A Pixelgarancia ára az áruházakban és a webáruházban feltüntetett kommunikációkon és ár megjelenítésen érhető el.
A szolgáltatás érvényessége
A Pixelgarancia a számla kiállításának dátumától érvényes és egy számlán kell szerepelnie azzal a termékkel, melyre a garanciát igénybe veszi a vásárló. Utólagos pixelgarancia vásárlásra nincs lehetőség.
A szolgáltatás külön tételként szerepel a számlán. Ez a számla a Pixelgarancia érvényesítésére szolgáló hivatalos dokumentum.
Hogyan működik?
- Pixelhiba jelentkezik a készüléken a Pixelgarancia érvényességi idején belül.
- A vásárló a terméket bármelyik áruházunkba visszaviszi, ahol munkatársaink helyben megvizsgálják a bejelentett kijelző hibát.
- Jogos igény esetén a terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük annak vételárát.
További feltételek
- A Pixelgarancia kizárólag egy adott termékhez, egy példányban választható.
- Cseretermék (nem pixelhiba miatt cserélt) esetén a Pixelgarancia tovább él az új termékre is.
- A garancia nem érvényesíthető a megjelöltek körén kívüli vagy kizárt termékekre.
Visszáru szabályok
- A Pixelgarancia a számla kiállításától számított, választott időtartamon belül érvényesíthető.
- Amennyiben a vásárló nem veszi át a terméket, a Pixelgarancia is automatikusan törlésre kerül.
- Ha a vásárló pixelhiba miatt érvényesíti a Pixelgaranciát, és a hiba a feltételeknek megfelel, a terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük annak vételárát.
Fontos kizáró feltétel:
A Pixelgarancia kizárólag a gyártási vagy technológiai okból bekövetkező pixelhibákra vonatkozik.
Nem alkalmazható olyan esetekben, amikor a kijelzőn látható sérülés (pl. repedés, törés, ütődés nyoma) következtében keletkezett pixelhiba.
Ilyen esetekben a hiba nem minősül pixelhibának a szolgáltatás értelmezése szerint, így a Pixelgarancia nem érvényesíthető.
További kérdés esetén ügyfélszolgálatunk és áruházaink munkatársai készséggel állnak rendelkezésére.