A Vöröskő Kft. által biztosított Pixelgarancia extra biztonságot nyújt a kijelzős eszközök vásárlásakor.

Ez a szolgáltatás kiegészíti a kötelező jótállást és speciálisan a kijelzőhibákra fókuszál.

Mi az a pixelhiba?

A modern kijelzők (például LCD, LED, OLED, QLED panelek) több millió apró fénykibocsátó képpontból, úgynevezett pixelekből állnak. Minden pixel három alapszínből (piros, zöld, kék) áll össze, és ezek működése biztosítja a kép megjelenítését.

Pixelhibáról akkor beszélünk, ha a kijelzőn egy vagy több pixel nem működik megfelelően – például:

  • véglegesen fekete marad (nem világít),
  • vagy állandóan egy adott színnel világít (pl. piros vagy kék pöttyként látszik).

A pixelhiba gyártási vagy technológiai eredetű jelenség,

amely az alapanyagok mikroszkopikus hibáiból, gyártás során keletkező egyenetlenségekből vagy vezérlési problémákból adódik.

A Pixelgarancia kizárólag az ilyen – technológiai eredetű – pixelhibákra vonatkozik.

Mi az a Pixelgarancia?

A Pixelgarancia egy választható szolgáltatás, amely a kötelező jótállási időszakon túl további védelmet nyújt abban az esetben, ha a kijelzőn pixelhiba jelentkezik. A Pixelgarancia érvényessége alatt felmerülő pixelhiba esetén a Vöröskő Kft. a terméket kicseréli, vagy visszatéríti annak vételárát.

Milyen termékekhez vehető igénybe Pixelgarancia?

Fontos: A Pixelgarancia kizárólag a kijelzővel rendelkező, megjelölt termékhez vásárolható.

Nem elérhető:

  • Csomagban kínált kedvezményes vagy ajándéktermékekhez
  • Olyan termékekhez, amely már rendelkezik pixelgaranciával, vagy a technológiának köszönhetően nem jellemző a pixelhiba.

Pixelgarancia időtartama és ára

Kétféle időtartam közül választhat:

Garanciatípus

Időtartam

Fogyasztói ár

15 napos pixelgarancia

Vásárlástól számított 15 nap

4.999 Ft

30 napos pixelgarancia

Vásárlástól számított 30 nap

7.999 Ft

A Pixelgarancia ára az áruházakban és a webáruházban feltüntetett kommunikációkon és ár megjelenítésen érhető el.

A szolgáltatás érvényessége

A Pixelgarancia a számla kiállításának dátumától érvényes és egy számlán kell szerepelnie azzal a termékkel, melyre a garanciát igénybe veszi a vásárló. Utólagos pixelgarancia vásárlásra nincs lehetőség.

A szolgáltatás külön tételként szerepel a számlán. Ez a számla a Pixelgarancia érvényesítésére szolgáló hivatalos dokumentum.

Hogyan működik?

  1. Pixelhiba jelentkezik a készüléken a Pixelgarancia érvényességi idején belül.
  2. A vásárló a terméket bármelyik áruházunkba visszaviszi, ahol munkatársaink helyben megvizsgálják a bejelentett kijelző hibát.
  3. Jogos igény esetén a terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük annak vételárát.

További feltételek

  • A Pixelgarancia kizárólag egy adott termékhez, egy példányban választható.
  • Cseretermék (nem pixelhiba miatt cserélt) esetén a Pixelgarancia tovább él az új termékre is.
  • A garancia nem érvényesíthető a megjelöltek körén kívüli vagy kizárt termékekre.

Visszáru szabályok

  • A Pixelgarancia a számla kiállításától számított, választott időtartamon belül érvényesíthető.
  • Amennyiben a vásárló nem veszi át a terméket, a Pixelgarancia is automatikusan törlésre kerül.
  • Ha a vásárló pixelhiba miatt érvényesíti a Pixelgaranciát, és a hiba a feltételeknek megfelel, a terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük annak vételárát.

Fontos kizáró feltétel:

A Pixelgarancia kizárólag a gyártási vagy technológiai okból bekövetkező pixelhibákra vonatkozik.
Nem alkalmazható olyan esetekben, amikor a kijelzőn látható sérülés (pl. repedés, törés, ütődés nyoma) következtében keletkezett pixelhiba.

Ilyen esetekben a hiba nem minősül pixelhibának a szolgáltatás értelmezése szerint, így a Pixelgarancia nem érvényesíthető.

További kérdés esetén ügyfélszolgálatunk és áruházaink munkatársai készséggel állnak rendelkezésére.