SH+
SH+ SHIROCCO S-TECH 58/61 M2/XL Bukósisak, kék/fehér
  • Cikkszám: 274232
SH+

SH+ SHIROCCO S-TECH 58/61 M2/XL Bukósisak, kék/fehér

  • Cikkszám: 274232
46 999 Ft / db
Ne maradj le a legjobb árakról!
469 Pont
  • Gyári garancia: 24 hónap
Házhozszállítással is elérhető
Az ország bármely pontjára
akár 1-3 munkanapon belül, 1 590 Ft

Szükséged lehet rá

Alaptulajdonságok

Alapadatok
Szín
Kék/Fehér
Anyag
EPS, Matt borítás
Súly
230 g
Egyéb jellemzők
Széles körben állítható magasan fejlett rögzítőrendszer

A Shirocco S-tech egy továbbfejlesztett PRO sisak amit igazán versenyzésre terveztek. A Shirocco S-tech tökéletes sisak azoknak az országúti és mtb kerékpárosoknak, akik megjelenésük és teljesítményük tekintetében nem elégednek meg a középkategóriás termékekkel. A sportolók biztonságának és gyorsaságának biztosítása érdekében az SH+ elkötelezett az innováció iránt a stílus és a kényelem szempontjából: a súlycsökkentés, a szellőzés optimalizálása és a maximális aerodinamika a sport során a vállalat prioritásai.

Részletes ismertető

KÉNYELEM

Az SH+ egyik legfontosabb eleme a rendkívüli kényelem a viselés során, melyet egy exkluzív, lézervágással kialakított különleges belső prémium szivacsozás biztosít. Ez lehetővé teszi a sebészi pontossággal kialakított szellőzőnyílásokat, amely egyben bogárhálóként is funkcionál. Az SH+ tökéletesen illeszkedik a legtöbb fejformára, köszönhetően a széles körben állítható magasan fejlett rögzítőrendszernek és a sportolóinkon végzett teszteknek.

LÁTHATÓSÁG

Az SH+ számára fontos a biztonság így sisakjainkat úgy terveztük, hogy maximális teljesítményt és biztonságot nyújtsanak. Minden modell a legkiválóbb anyagokból készülnek ellátva fényvisszaverő matricákkal, míg az élénk fluoreszkáló színűek még tökéletes láthatóságot biztosítanak.

HŰTÉS

Az SH+ mottója, hogy tartsuk hidegen és szárazon a fejet, ez elengedhetetlen a jó teljesítmény fenntartásához. A külső szellőzők alakjának és elhelyezésének és a külső burkolathoz tartozó speciális légcsatornáknak köszönhetően, sisakjaink tökéletesen szellőznek és még kényelmesek is. A szellőzőnyílásokat úgy tervezték, hogy lehetővé tegyék a maximális hőeloszlást, elkerülve ezzel a teljesítmény romlását és a magas hőmérséklet miatti izzadás mérséklését.

SEBESSÉG

A Shirocco S-tech egy fél aero sisak „a sebességre tervezve”. A kompakt és könnyű sisak szuperhatékony teljesítményt nyújt. Légcsatornában tervezve…

BIZTONSÁG

Az SH+ fő célja a balesetek okozta fejsérülések minimalizálása. Az EPS szerkezeti és polikarbonát In-Mold technológiának köszönhetően maximálisan ellenáll a mechanikai hatásokkal szemben. Tökéletesen elvezeti az ütés általi energiát, hogy a sisakot viselő személyt védje. Az SH+ sisakokat különböző specifikációkkal tervezzük, gyártjuk. Ha a sisak CE jelöléssel rendelkezik, akkor megfelel az Európai Tanács követelményeinek. 89/686/ECC irányelv és az EN 1078 európai műszaki szabvány. De ez még nem minden ettől még nem biztos, hogy a sisak 100%-ban biztonságot nyújt! Ezért is vizsgáljuk a sisakjainkat különböző aspektusból: Az SH+ mindig olyan termékeket gyárt, melyek garantálják a maximális biztonságot és kényelmet egyaránt, meghaladva a nemzetközi szabványok és normák által előírt követelményeket. A „RIT” teszt egy az SH+ által elfogadott protokoll, amely tudományos források alapján egy objektív modszert határoz meg a sisakjainak teljesítményének mérésére a forgó hatások ellen.

FORGÓ HATÁS

A rotációs ütésmegelőzési technológiákat használó sisakokon végzett tesztek túlnyomó részét olyan fejformákkal végzik, melyek súrlódási együtthatója jóval magasabb, mint az emberi koponyáé, ezért nem tükrözik a valóságot. Az SH+ „RIT” hatásfeltételei valós baleseti adatokon alapulnak.

LINEÁRIS HATÁS

A „pass-fail” kritérium a BrlC értéken alapul, amely algoritmus meghatározza az agysérülés szintjét. Ennek az értéknek kisebbnek kell lennie mint 0,78. Tehát a BrIC egy algoritmus, amely meghatározza az agysérülés mértékét. Leegyszerűsítve: alacsonyabb számnak alacsonyabb az agyrázkódás kockázata. Az emberre vonatkozó BrIC (AIS2+) értékei 0,60-tól változtak, közvetlenül az állati adatokból skálázva (Ommaya, 1985), és 0,78-ig, amit közvetlenül a főiskolai futballistáktól kapták (A rotációs agykárosodási kritérium (Development of Rotational Brain Injury Criterion, BrIC), Human Injury Research Division, Az UNECE) Az AIS a rövidített sérülési skála: A Rövidített sérülési skála (AIS ©) a jelenlegi orvosi terminológiát tartalmazza, amely nemzetközileg elfogadott eszközt kínál a sérülések súlyosságának rangsorolására. Az AIS egy anatómiai alapú, konszenzusból származtatott, globális súlyossági pontozási rendszer, amely az egyes sérüléseket testrégiók szerint osztályozza a relatív súlyosságuk szerint 6 pontos skálán (1 = kisebb és 6 = maximális). Az AIS az alapja a többszörösen megsérült beteg sérülési súlyossági pontszámának (ISS) kiszámításának. (Association for the Advancement of Automotive Medicine (AAAM)).

Téged is érdekelhet

Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés
Betöltés