KONTAKTMENTES ÁTADÁS TÁJÉKOZTATÓ

Kedves Vásárlónk!

Kiszállító partnerünk, a HDT 2021. november 15-től ismét bevezeti a kontaktmentes kiszállítást. Ez azt jelenti, hogy a futár megérkezésekor semmit nem kell aláírnod.

Az átadás folyamata tehát átmenetileg az alábbiak szerint fog kinézni:

  1. A szállítók az előzetes telefonos egyeztetés alkalmával jelzik Számodra az alábbiakat:
    • A terméket a lakás bejárati ajtaja előtt tudják átadni vagy átvenni, a lakásba nem mennek be
    • A terméket nem csomagolhatják ki és a csomagolóanyagot nem szállíthatják el
    • Nálad kell, hogy legyen a személyi igazolványod
  2. Az átadáskor a szállító megkér, hogy mutasd fel a személyi igazolványod
  3. Neved és személyi igazolványod (jogosítvány, útlevél) száma beírásra kerül a telefonos alkalmazásba
  4. Az aláírás mezőbe a szállító egy nagy C betűt ír be (később egyértelműen azonosítható legyen az így átadott termék)
  5. A rendszer által elektronikusan generált szállítólevélen tehát az aláírás részen egy C betű lesz látható, valamint ez alatt meg fog jelenni az átvevő neve és személyi igazolvány száma.