I. A WEBÁRUHÁZBAN LEADOTT MEGRENDELÉSEK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Vöröskő Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által az Euronics Webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló), valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által üzemeltetett www.euronics.hu webcímen található elektronikus piactéren keresztül történik.

Az ÁSZF IDE kattintva pdf-formátumban. Letölthető mellékletek: 1. sz. melléklet, 2. sz. melléklet, 3. sz. melléklet, 4. sz. melléklet

1.)    Magunkról

A www.euronics.hu műszaki webáruházban lehetőség nyílik szórakoztató és háztartási elektronikai termékek széles választékából kényelmesen és kedvező áron vásárolni elektronikusan leadott megrendelés útján.

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, melyek segítségével Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhatják, kiválaszthatják és megvásárolhatják a keresett terméket.  

Szolgáltató:

A Vöröskő Kft., mint Szolgáltató adatai:

Cégnév:                                             Vöröskő Kft.

Székhely:                                           8200 Veszprém, Pápai út 36.

Ügyvezetők:                                      Fazekas Zsolt önállóan,

  1. Fazekas Péter önállóan,

Cégjegyzék szám:                           19-09-513341, bejegyezte a Veszprémi Törvényszék Cégbírósága

Adószám:                                           10233342-2-19

Kamarai regisztráció:                         Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Regisztrációs száma:                         VE10233342

Tárhelyszolgáltató adatai:                   Vöröskő Kft.

 

Elérhetőségek:

Levelezési cím: 8200 Veszprém, Pápai út 36.

Telefon:  +36/1/411-8434

E-mail:   [email protected]

Személyes ügyintézés helye: Euronics üzleteinkben, melyek elérhetőségeit az 1. számú melléklet tartalmazza.

Vásárló:

Szolgáltatásunkat minden cselekvőképes természetes személy (fogyasztó) és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

2.)    A Felek közötti szerződés létrejötte, készletadatok

2.1. Készletadatok, Termékelérhetőség, Ár megjelölése

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő árak és a készletre vonatkozó információk csupán tájékoztató jellegűek, ugyanis termékkínálatunk és raktárkészletünk - beszállítóink készletváltozása és az értékesítés folyamatossága miatt - folyamatosan változik.

A weboldalon megjelenő vételár megváltoztatásának jogát fenntartjuk, akként hogy a vételár módosítása azonnali hatállyal életbe lép a weboldalon történő módosítással.

Az árukészlet adatait rendszerünk a munkanapot követően frissíti, így előfordulhat az, hogy a megrendelése leadásakor az adott áru raktárkészlete időközben már elfogyott. Erről a Vásárlót e-mailben tájékoztatjuk, és jogában áll a megrendeléstől elállni.

A konkrét termékelérhetőségéről Ügyfélszolgálatunk munkatársai tudnak tájékoztatást adni.

A weboldalunkon feltüntetett áraink a www.euronics.hu webáruházban leadott megrendelések esetében érvényesek. A www.euronics.hu webáruházban kínált termékek nem a webáruházban, hanem a Szolgáltató által üzemeltetett EURONICS Műszaki Szaküzletekben történő megvásárlásának esetére vonatkozó árak eltérhetnek a webáruházban feltüntetett ártól.

2.2. A rendelés leadásának menete

A kiválasztott termékeket a Vásárló virtuális kosárba helyezi a "KOSÁRBA" gomb megnyomásával. A gomb megnyomását követően egy ablak ugrik fel, melyen a Vásárló a „termékbiztosítás” címszó alatt legördülő menüben választhat a termékhez termékbiztosítást. Ezen az ablakon további két gomb található: a „VISSZA A VÁSÁRLÁSHOZ” gomb megnyomásával a Vásárló tovább böngészhet a webáruházban, míg az „UGRÁS A KOSÁRRA” gomb megnyomást követően a felugró ablakban arról tájékoztatjuk a Vásárlót, hogy a terméket sikeresen beraktuk a kosárba.

Az „UGRÁS A KOSÁRRA” gomb megnyomását követően a vásárló áttekintheti a kosár tartalmát, a kiválasztott termék nevét, az esetlegesen kiválasztott termékbiztosítás-szolgáltatás tényét, a termék mennyiségét és a termék árát. Az áttekintés tartalmazza a megvásárolni kívánt termékért és szolgáltatásért fizetendő bruttó összeget, beleértve a szállítás költségeit is. A „KOSÁR KEZELÉSE” gomb megnyomásával a Vásárló továbbléphet. A következő képernyőn a már regisztrált Vásárló e-mail címével és jelszavával, vagy Facebook, illetve Google fiókadataival beléphet fiókjába, ennek hiányában új fiókot hozhat létre.

Az új fiók létrehozása során a vásárló megadja a szerződéskötéshez szükséges adatait. A regisztráció során a vásárlónak lehetősége van hírlevélre feliratkozni. Az adatok kitöltését követően a Vásárló akkor tudja a fiókját létrehozni, ha kipipálja, hogy elolvasta és elfogadta az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót és rákattint a „REGISZTRÁCIÓ ÉS FOLYTATÁS” gombra.

A már regisztrált vásárló előzőleg kitöltött egyes adatait a rendszer automatikusan megjeleníti. A Vásárlónak lehetősége van ezeket módosítani. Azon, már korábban regisztrált Vásárló, akinek az adatai a rendszerünkben már rögzítésre kerültek, a bejelentkezését követően az „EXPRESSZ FIZETÉS” gomb megnyomását is választhatja, így azonnal a „Véglegesítés” oldalra jut.

Az újonnan regisztrált vásárló esetében az „ÁTVÉTELI MÓD KIVÁLASZTÁSA” gombra kattintva a Vásárló kiválaszthatja, hogy mely EURONICS üzletben kívánja személyesen átvenni a terméket. A vásárló választhatja azt is, hogy a terméket Pick Pack Ponton kívánja átvenni, vagy futárral kéri házhoz szállítani.

Futárral történő házhozszállítás esetén a vásárlónak lehetősége van a használt termék ingyenes elszállítását kérni.

Az átvételi mód kiválasztását követően a Vásárló a „TOVÁBB” gomb megnyomásával a szállítási címet adhatja meg. A Vásárló egy újabb „TOVÁBB” gomb megnyomásával kiválaszthatja fizetési módot, továbbá a számlázási címet adhatja meg. Itt lehetőség van arra, hogy a Vásárló magánszemély (fogyasztó) minőségében vásároljon, vagy cég nevére kérjen számlát. Utóbbi esetén a kizárólag fogyasztót megillető jogosítványok (például a 14 napos elállási jog, vagy a jogszabályon alapuló jótállási jog) érvényesítése nem lehetséges.

A Vásárló a „TOVÁBB” gomb megnyomásával a „Véglegesítés” oldalra jut, ahol áttekintheti a megrendelése adatait. A rendelés elküldését megelőzően a vásárlónak nyilatkoznia kell arról, hogy a rendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, a Termékbiztosítási feltételeket, valamint hozzájárul a személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez. E nélkül a megrendelés nem küldhető el. A vásárlónak lehetősége van feliratkozni hírlevélre is. A vásárló a „MEGRENDELEM” gombra kattintva véglegesítheti a rendelését.

A rendelés véglegesítését követően a Vásárlót tájékoztatjuk a rendelés sikerességéről, számáról, valamint arról, hogy a rendelése részleteit megküldtük az általa megadott e-mail címre.

A honlapon történő vásárláshoz a regisztráció kötelező.

Webáruházunkban csak háztartásban használatos mennyiséget szolgálunk ki, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy az ezt meghaladó mennyiségű termékre vonatkozó ajánlatot visszautasítsuk.

Rendelés leadását követően automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról, ebben rögzítésre kerül a megrendelt termék, a termék mennyisége, a rendelés száma, a szállítás és a fizetés módja és a honlapon közzétett ár. Kérjük, vegye figyelembe hogy ez az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának sem a termék ára, sem annak elérhetősége vonatkozásában.

Amennyiben a rendelés befogadásáról az elektronikus üzenet a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Webáruházunkban a termékek az általános forgalmi adót már tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. A termék vételár nem tartalmazza a szállítási költséget.

A termékszámlát a Vöröskő Kft. állítja ki.

2.3. Adatbeviteli hibák felismerésének és kijavításának technikai lehetőségei

Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

-  A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

-  A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhetők, változtathatók a személyes adatok menüpontban.

- Az Összegzés menüpontban, megrendelés leadása előtt a Vásárló áttekintheti a megrendelése adatait.

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését, kérjük, jelezze azt az [email protected] e-mail címen, vagy a +36/1/411-8434 telefonszámon! Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt mielőbb tegye meg. Amennyiben azt követően törli megrendelését, hogy Szolgáltató már átadta a megrendelt terméket a fuvarozónak, a 4. pont szerinti elállásnak van már csak helye.

2.4. Az adásvételi szerződés létrejötte

A webáruházban online módon (elektronikusan) leadott megrendelés alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A megrendelés Szolgáltató részére elektronikus úton történő megérkezése a Vásárló igénybejelentésének (ajánlatnak) minősül. Az igénybejelentésről a webáruház automatikus visszaigazolást küld, azonban ez nem jelenti a Vásárló igénybejelentésének elfogadását.

A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató - a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail üzenetet követően -  a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek.

Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – vásárló által megadott nem megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik meg, a visszaigazolás ebben az esetben is a vásárló számára hozzáférhetőnek minősül. Felhívjuk vásárlóink figyelmét arra, hogy az előbbiekre tekintettel a megrendelés során ingyenes e-mail cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, melyet a Vásárló nyugtáz, vagy elállhat a megrendelésétől.

Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta (nem törli megrendelését).

A szerződés létrejöttét követően, a rendelés bolti átvétele során, a szerződésben meghatározott vételárhoz képest további, vételárat csökkentő kedvezmény (kedvezményes részletfizetési konstrukció, egyedi bolti akciók, kupon kedvezmények stb) nem vehető igénybe.

3.)    Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Termékszállítás

A webáruházban rendelt termékek kiszállítása kétféle módon történhet: házhozszállítással vagy fix pontra történő szállítással.

Házhozszállítás esetén a rendelt termékek mérettől függően kétféle módon kerülnek kiszállításra: a Magyar Posta Zrt. által postai küldeményként vagy fuvarozócég által.

Fix pontos kiszállítást a Vásárló Pick Pack Pontra kérhet.

Az egyes szállítókra az alábbi szállítási korlátozások érvényesek:

Pick Pack Pont

Súly korlátozás:

15kg

Méret korlátozás:

50x50x50cm

Kosár összérték korlátozás:

200 000 Ft

Magyar Posta Zrt.

Súly korlátozás:

10kg

Méret korlátozás:

200x200x200cm

Kosár összérték korlátozás:

600 000 Ft

Sprinter Futárszolgálat

Súly korlátozás:

40kg

Méret korlátozás:

600x600x600cm

Kosár összérték korlátozás:

nincs

Royal Futárszolgálat

 

Súly korlátozás:

nincs

Méret korlátozás:

nincs

Kosár összérték korlátozás:

nincs

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-30 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)

A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók a webáruház Szállítás menüpontjában. A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást (door-to-door), illetve a kiválasztott Pick Pack Pontra való szállítását.

A termékszállításra történő átadásáról e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

Amennyiben a Vásárló a weboldalon közölt várható szállítási időpontnál későbbi időpontban igényli a megrendelt termék(ek) kiszállítását, úgy az erre vonatkozó igényéről a megrendelés visszaigazolása után az ügyfélszolgálat elérhetőségein írásban (e-mailen) van lehetősége nyilatkozni. Ez a későbbi időpont nem haladhatja meg a megrendelés visszaigazolásában megjelölt, várható teljesítési időponttól számított 14 napot. A Vöröskő Kft. ezen túlmenően nem vállalja a megrendelt termékek tárolását. Ebben az esetben a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a termék(ek) futárnak történő átadását követően a házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését a fuvarozó közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó legfeljebb még egyszer megkísérli a kiszállítást az újra egyeztetett időpontban. A második sikertelen kísérlet után a termék a központi raktárba visszaszállításra kerül és az ügyfélszolgálat személyesen egyeztet az új szállítási időpontról.

A Magyar Posta Zrt. általi házhozszállítás esetén a Magyar Posta Zrt. munkatársa két alkalommal kísérli meg a kiszállítást, ennek meghiúsulása esetén – a címzett értesítése mellett – a Postán hagyja a csomagot, mely ettől számított 5 munkanapon keresztül átvehető.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a terméket az átvételkor a Vásárló a futárral együtt kibontja a csomagolásból. Kérjük, hogy alaposan nézze át, hogy nincs-e bármilyen sérülés a kiszállított készüléken vagy a termék dokumentációja esetleg hiányos, kérjük kifogását írásban mindenképp jelezze a szállítólevélen! Ezután a Szállító átadja a Vásárlónak a számla eredeti példányát, és megkéri, hogy a számla szállítónál maradó példányát aláírva igazolja a termék sérülésmentes átvételét.

Ha a Vásárló webáruházunkban új elektromos, elektronikus berendezést vásárol, és azt házhoz szállítjuk részére, a Vásárlónak lehetősége van a vásárolt berendezéssel azonos mennyiségű és azonos használati célú elektromos, elektronikus berendezés háztartásban képződő hulladékát a futárnak átadni és elszállíttatni. A Vásárló a hulladék átadásának igényét legkésőbb a rendelése weboldalunkon való leadásakor jelezheti.

3.2. Személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van a terméket a megrendelése során általa megjelölt Euronics műszaki áruházban személyesen átvenni.

Vásárlóinkat e-mailben tájékoztatjuk arról az időpontról, amikortól lehetőség van a terméket átvenni Euronics műszaki áruházban.

A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 14 naptári napig tároljuk, amennyiben ezen időtartamon belül nem kerül átvételre, és a Vásárló nem jelzi írásban az ügyfélszolgálat felé a későbbi átvétel igényét, úgy a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

3.3. Csomagolás

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

3.4. Vételár megfizetése

Ön az alábbi fizetési formák közül választhat:

  • Házhozszállítás esetén
    • a rendelés leadásakor bankkártyával,
    • átvételkor készpénzzel
  • Személyes átvételkor üzletünkben:
    • készpénzben,
    • bankkártyával,
    • Euronics vásárlási utalvánnyal,
    • Hitelre (melynek feltételeiről az áruházakban elhelyezett tájékoztatókból vagy személyesen értékesítő kollégáinktól kaphat részletes felvilágosítást)”
    • a következő fizetési eszközökkel:
  • Erzsébet Utalvány Plusz kártya
  • Edenred Ajándék kártya
  • OTP „Cafeteria” kártya
    • az alábbi utalványokkal:
  • EDENRED Utalványok
    • TOP PRÉMIUM „Ajándékutalvány” (kultúra, bútor-elektronika, univerzális, multi)
    • Ticket Service „beiskolázási utalvány” (számítástechnikai eszközök)
  • POSTA PALETTA
    • „ajándék utalvány” (szórakoztató elektronika, háztartási gép, stb)
    • „iskola utalvány” (számítástechnikai eszközök)
  • ERZSÉBET UTALVÁNY
    • Ajándék Erzsébet-utalvány
    • Iskolai Erzsébet-utalvány
    • Gyermekvédelmi Erzsébet-utalvány

Áruházunkban történő személyes átvételkor lehetőség van a fenti fizetési módokkal/eszközökkel történő kombinált fizetésre is.

4.)    Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról

KÉRJÜK, FIGYELMESEN OLVASSA EL!

Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (fogyasztó), 30 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől.

Nem illeti meg a Vásárlót elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így például:

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (így például: elektromos fogkefe, haj-és szakállvágó, epilátor, tartós szőrtelenítő készülék stb.);

Nem várható el az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.; több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Vöröskő Kft.,

8200 Veszprém, Pápai út. 36.,

E-mail: ugy[email protected]

Ebből a célból felhasználhatja jelen ÁSZF 3. számú mellékletét képező elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, nyilatkozatát ügyfélszolgálatunkkal is közölheti az alábbi telefonszámainkon: +36 1 411 8434 / +36 20 890 0100.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni, kivéve, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Személyes ügyintézés esetén, bármelyik áruházunkba vissza tudja vinni a készüléket. Áruházaink elérhetőségét az 1. melléklet tartalmazza.

Amennyiben Ön ezt kéri, Magyarország területéről ingyenesen visszaszállítjuk a terméket az Euronics szerződött szállítópartnerével. Az ingyenes elszállítás csak 5 000 Ft feletti vételáru termék esetén vehető igénybe és kizárólag abban az esetben, ha a termék kiszállítása a megrendeléskor házhozszállítással történt. Amennyiben élni szeretne ezzel a lehetőséggel, úgy ezt elállási/felmondási szándékát tartalmazó nyilatkozatának elküldését követően, külön kell kérnie az ügyfélszolgálati telefonszámaink egyikén: +36 1 411 8434, +36 20 890 0100. Amennyiben elállási/felmondási szándékát telefonon keresztül jelzi ügyfélszolgáltunk felé, úgy ezzel egyidőben jelezze ingyenes elszállítási igényét is kollégáink számára.

Amennyiben nem él, vagy a fentiek alapján nem élhet az ingyenes visszaszállítási lehetőséggel, úgy a termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ebben az esetben a terméket a szállító cég igénybevételével (postai úton vagy futárral) cégünk központi raktárának címére küldje, mely a következő: Budapest 1239 Európa utca 6. F2 Épület 34 Rámpa. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett valamennyi szolgáltatás vételárát. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ez a szabály nem vonatkozik arra az esetre, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk Ön felé.

5.)    Jótállás, szavatosság

  1. a) A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  2. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vöröskő Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Jótállás

A Szolgáltató értékesít olyan termékeket, melyek esetében az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállásra köteles. A jogszabály a jelen ÁSZF 2. mellékletében szereplő termékeket jelöli meg olyan új, tartós fogyasztási cikk-ként, melyekre 1 év jótállási idő vonatkozik.

A jogszabályon alapuló jótállás mellett a termék gyártója további jótállási kötelezettséget vállalhat, melyek a jogszabályon alapuló jótállástól eltérő feltételeket is tartalmaznak. Ezért a vásárlást, valamint a nem jogszabályon alapuló jótállási igénye érvényesítését megelőzően a jótállási jegyen szereplő feltételeket alaposan szíveskedjen áttanulmányozni.

Az alábbiakban a jogszabályi előíráson alapuló jótállásból fakadó jogait foglaltuk össze:

A jogszabályon alapuló jótállás keretében milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján köteles jótállásra.

Jótállási igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ön a jótállás alapján kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A jótállás alapján az igényeit a szerződés teljesítésétől számított egy éves jogvesztő határidőn belül érvényesítheti.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  1. Webáruházunkban új termékeket értékesítünk. Ez alól egyetlen kivétel a „renew” termékként értékesített készülékek. Ezek teljes értékű, újracsomagolt termékek, melyek újra kereskedelmi forgalomba helyezésre kerültek. Az újracsomagolás oka lehet például, ha a termék doboza szállítás közben megsérült vagy a termék rövid ideig (legfeljebb 14 nap) kiállított darab volt. Minden ilyen felújított termék teljes körű átvizsgáláson, tesztelésen és alapos tisztítási folyamaton megy keresztül, mielőtt újra ellenőrzésre és csomagolásra kerülne. A „renew” termékek jogilag használt terméknek minősülnek, egy éves kellékszavatosság vonatkozik rájuk. A Szolgáltató a „renew” termékre egy év jótállást vállal. A jótállási feltételek megegyeznek a hatályos magyar jogszabályokban előírt jótállási feltételekkel.

4.2.) A Szolgáltató által értékesített értékcsökkent termékek

Amennyiben a vásárló előzetesen és igazolható módon tudomásul vett – aláírt nyilatkozatban rögzített - minőségi hiba ismeretében a terméket csökkentett áron vásárolta meg, a csökkent értéket eredményező, illetve az ismert minőségi hiba miatt az eladó szavatossági és jótállási felelősséggel nem tartozik.

Vásárló tudomásul veszi, hogy eladó nem teljesíthet hibásan azon hibák tekintetében, melyeket a szerződéskötés időpontjában ismerte.

4.3.)  Kifogások rendezésének módja

A termékkel kapcsolatos minőségi reklamációval kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén, illetve a személyes átvétel helyén is lejelentheti problémáját.

  • A vásárlással kapcsolatban reklamációjával ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.

Telefon: +36/1/411-8434, +36/20/890-0100

E-mail: [email protected]

Személyesen: Euronics üzleteinkben (ÁSZF 1. számú melléklet)

Nyitva tartás: az Euronics üzletek nyitva tartásáról kérjük, tájékozódjon weboldalunkon az Üzleteink menüpontban.

  • Amennyiben az esetleges fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló fordulhat:

- Veszprém Város Jegyzőjéhez (8200 Veszprém, Óváros tér 9.)

- A lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi hatóságához.

- A Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez. A békéltető testületek elérhetőségeit honlapunkon érheti el (ÁSZF 4. számú melléklet)

- A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai szerint.

4.4.) Jogvita rendezése az online vitarendezési platformon

Amennyiben a vásárló szokásos tartózkodási helye Magyarországtól eltérő uniós tagállamban található, a társaságunkkal szemben fennálló jogvitájának rendezése érdekében lehetősége van igénybe venni az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon nyújtott vitarendezési eljárást. Az online vitarendezési platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

6.)    Jogi Nyilatkozat

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek csupán illusztrációk. Kérjük, hogy a termék megrendelésekor legyen figyelemmel arra, ha a készülék valós képe nem a weboldalon megjelent kép.

Kérjük vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő, a termékre vonatkozó műszaki adatok, a termékleírás, specifikációk, így a tartozékok megjelölése csupán tájékoztató jellegű információ, mely adatokat a beszállítóink bocsátanak rendelkezésünkre. Így ezen információk megfelelőségéért, teljességéért felelősséget nem vállalunk!

A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

A weboldal tartalmaz olyan linkeket, melyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek át. Ezek további szolgáltatók tevékenységéért, megjelenített információiért Szolgáltató nem vállal felelősséget, a Vásárló ezen oldalakat saját felelősségére használja.

Az ÁSZF megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult, a megváltoztatott ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba.


 

II. AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TELEFONSZÁMUNKON LEADOTT MEGRENDELÉSEK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

A jelen Általános Szerződési Feltételek (más néven: ÁSZF) a Vöröskő Kft. (azaz a Szolgáltató) és az Euronics ügyfélszolgálati telefonszámán megrendelést leadó Vásárló jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Az ÁSZF IDE kattintva pdf-formátumban. Letölthető mellékletek: 1. sz. melléklet2. sz. melléklet3. sz. melléklet4. sz. melléklet

1.)    Magunkról

A www.euronics.hu műszaki webáruházban lehetőség nyílik szórakoztató és háztartási elektronikai termékek széles választékából kényelmesen és kedvező áron vásárolni elektronikusan leadott megrendelés útján.

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, melyek segítségével Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhatják, kiválaszthatják és megvásárolhatják a keresett terméket.  

Szolgáltató:

A Vöröskő Kft., mint Szolgáltató adatai:

Cégnév:                                             Vöröskő Kft.

Székhely:                                           8200 Veszprém, Pápai út 36.

Ügyvezetők:                                      Fazekas Zsolt önállóan,

  1. Fazekas Péter önállóan,

Cégjegyzék szám:                           19-09-513341, bejegyezte a Veszprémi Törvényszék Cégbírósága

Adószám:                                           10233342-2-19

Kamarai regisztráció:                         Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Regisztrációs száma:                         VE10233342

Tárhelyszolgáltató adatai:                   Vöröskő Kft.

Elérhetőségek:

Levelezési cím: 8200 Veszprém, Pápai út 36.

Telefon:  +36/1/411-8434

E-mail:   [email protected]

Személyes ügyintézés helye: Euronics üzleteinkben, melyek elérhetőségeit az 1. számú melléklet tartalmazza.

Vásárló:

Szolgáltatásunkat minden cselekvőképes természetes személy (fogyasztó) és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

2.)    A Felek közötti szerződés létrejötte, készletadatok

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a munkatársunk által közölt árak és a készletre vonatkozó információk csupán tájékoztató jellegűek, ugyanis termékkínálatunk és raktárkészletünk - beszállítóink készletváltozása és az értékesítés folyamatossága miatt - folyamatosan változik.

Az árukészlet adatait rendszerünk a munkanapot követően frissíti, így előfordulhat az, hogy a megrendelése leadásakor az adott áru raktárkészlete időközben már elfogyott.

A Vásárló a rendelését ügyfélszolgálatunk telefonszámán munkatársunknak adhatja le. Munkatársunk a rendelés során létrehoz a Vásárlónak egy internetes fiókot a www.euronics.hu internetes oldalon, vagy a Vásárló már meglévő fiókján keresztül rögzíti a megrendelni kívánt terméket, valamint a Vásárló által megadott adatokat: titulus, vezeték- és keresztnév, szállítási mód, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám, e-mail cím, fizetési mód, regisztrációs jelszó. Munkatársunk az internetes fiókon keresztül küldi el a rendelést társaságunknak.

A Vásárló a későbbiekben az internetes fiókjában követheti rendelése alakulását.

A megrendelés a Vásárló igénybejelentésének (ajánlatnak) minősül. A Vásárló a rendeléséről e-mailt kap az általa megadott e-mail címre. Ez az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának sem a termék ára, sem annak elérhetősége vonatkozásában.

Webáruházunkban csak háztartásban használatos mennyiséget szolgálunk ki, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy az ezt meghaladó mennyiségű termékre vonatkozó ajánlatot visszautasítsuk.

A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató a raktárkészlet ellenőrzése után a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vásárlónak.

A telefonon leadott megrendelés alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót. Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta (nem törli megrendelését).

A szerződés létrejöttét követően, ha a rendelését boltunkban veszi át, a szerződésben meghatározott vételárhoz képest további, vételárat csökkentő kedvezmény (kedvezményes részletfizetési konstrukció, egyedi bolti akciók, kupon kedvezmények stb) nem vehető igénybe.

3.)    Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Termékszállítás

A megrendelt termékek kiszállítása kétféle módon történhet: házhozszállítással vagy fix pontra történő szállítással.

Házhozszállítás esetén a rendelt termékek mérettől függően kétféle módon kerülnek kiszállításra: a Magyar Posta Zrt. által postai küldeményként vagy fuvarozócég által.

Fix pontos kiszállítást a Vásárló Pick Pack Pontra kérhet.

Az egyes szállítókra az alábbi szállítási korlátozások érvényesek:

Pick Pack Pont

Súly korlátozás:

15kg

Méret korlátozás:

50x50x50cm

Kosár összérték korlátozás:

200 000 Ft

Magyar Posta Zrt.

Súly korlátozás:

10kg

Méret korlátozás:

200x200x200cm

Kosár összérték korlátozás:

600 000 Ft

Sprinter Futárszolgálat

Súly korlátozás:

40kg

Méret korlátozás:

600x600x600cm

Kosár összérték korlátozás:

nincs

Royal Futárszolgálat

 

Súly korlátozás:

nincs

Méret korlátozás:

nincs

Kosár összérték korlátozás:

nincs

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-30 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)

A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók a webáruház Szállítás menüpontjában. A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást (door-to-door), illetve a kiválasztott Pick Pack Pontra való szállítását.

A termékszállításra történő átadásáról e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

Amennyiben a Vásárló a közölt várható szállítási időpontnál későbbi időpontban igényli a megrendelt termék(ek) kiszállítását, úgy az erre vonatkozó igényéről a megrendelés visszaigazolása után az ügyfélszolgálat elérhetőségein írásban (e-mailen) van lehetősége nyilatkozni. Ez a későbbi időpont nem haladhatja meg a megrendelés visszaigazolásában megjelölt, várható teljesítési időponttól számított 14 napot. A Vöröskő Kft. ezen túlmenően nem vállalja a megrendelt termékek tárolását. Ebben az esetben a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a termék(ek) futárnak történő átadását követően a házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését a fuvarozó közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó legfeljebb még egyszer megkísérli a kiszállítást az újra egyeztetett időpontban. A második sikertelen kísérlet után a termék a központi raktárba visszaszállításra kerül és az ügyfélszolgálat személyesen egyeztet az új szállítási időpontról.

A Magyar Posta Zrt. általi házhozszállítás esetén a Magyar Posta Zrt. munkatársa két alkalommal kísérli meg a kiszállítást, ennek meghiúsulása esetén – a címzett értesítése mellett – a Postán hagyja a csomagot, mely ettől számított 5 munkanapon keresztül átvehető.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a terméket az átvételkor a Vásárló a futárral együtt kibontja a csomagolásból. Kérjük, hogy alaposan nézze át, hogy nincs-e bármilyen sérülés a kiszállított készüléken vagy a termék dokumentációja esetleg hiányos, kérjük kifogását írásban mindenképp jelezze a szállítólevélen! Ezután a Szállító átadja a Vásárlónak a számla eredeti példányát, és megkéri, hogy a számla szállítónál maradó példányát aláírva igazolja a termék sérülésmentes átvételét.

Ha a Vásárló új elektromos, elektronikus berendezést vásárol, és azt házhoz szállítjuk részére, a Vásárlónak lehetősége van a vásárolt berendezéssel azonos mennyiségű és azonos használati célú elektromos, elektronikus berendezés háztartásban képződő hulladékát a futárnak átadni és elszállíttatni. A Vásárló a hulladék átadásának igényét legkésőbb a rendelése leadásakor jelezheti.

3.2. Személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van a terméket a megrendelése során általa megjelölt Euronics műszaki áruházban személyesen átvenni.

Vásárlóinkat e-mailben tájékoztatjuk arról az időpontról, amikortól lehetőség van a terméket átvenni Euronics műszaki áruházban.

A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 14 naptári napig tároljuk, amennyiben ezen időtartamon belül nem kerül átvételre, és a Vásárló nem jelzi írásban az ügyfélszolgálat felé a későbbi átvétel igényét, úgy a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

3.3. Csomagolás

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

3.4. Vételár megfizetése

Ön az alábbi fizetési formák közül választhat:

  • Házhozszállítás esetén
    • átvételkor készpénzzel
  • Személyes átvételkor üzletünkben:
    • készpénzben,
    • bankkártyával,
    • Euronics vásárlási utalvánnyal,
    • Hitelre (melynek feltételeiről az áruházakban elhelyezett tájékoztatókból vagy személyesen értékesítő kollégáinktól kaphat részletes felvilágosítást)”
    • a következő fizetési eszközökkel:
  • Erzsébet Utalvány Plusz kártya
  • Edenred Ajándék kártya
  • OTP „Cafeteria” kártya
    • az alábbi utalványokkal:
  • EDENRED Utalványok
    • TOP PRÉMIUM „Ajándékutalvány” (kultúra, bútor-elektronika, univerzális, multi)
    • Ticket Service „beiskolázási utalvány” (számítástechnikai eszközök)
  • POSTA PALETTA
    • „ajándék utalvány” (szórakoztató elektronika, háztartási gép, stb)
    • „iskola utalvány” (számítástechnikai eszközök)
  • ERZSÉBET UTALVÁNY
    • Ajándék Erzsébet-utalvány
    • Iskolai Erzsébet-utalvány
    • Gyermekvédelmi Erzsébet-utalvány

Áruházunkban történő személyes átvételkor lehetőség van a fenti fizetési módokkal/eszközökkel történő kombinált fizetésre is.

4.)    Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról

KÉRJÜK, FIGYELMESEN OLVASSA EL!

Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (fogyasztó), 30 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől.

Nem illeti meg a Vásárlót elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így például:

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (így például: elektromos fogkefe, haj-és szakállvágó, epilátor, tartós szőrtelenítő készülék stb.);

Nem várható el az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.; több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Vöröskő Kft.,

8200 Veszprém, Pápai út. 36.,

E-mail: [email protected]

Ebből a célból felhasználhatja jelen ÁSZF 3. számú mellékletét képező elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, nyilatkozatát ügyfélszolgálatunkkal is közölheti az alábbi telefonszámainkon: +36 1 411 8434 / +36 20 890 0100.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni, kivéve, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Személyes ügyintézés esetén, bármelyik áruházunkba vissza tudja vinni a készüléket. Áruházaink elérhetőségét az 1. melléklet tartalmazza.

Amennyiben Ön ezt kéri, Magyarország területéről ingyenesen visszaszállítjuk a terméket az Euronics szerződött szállítópartnerével. Az ingyenes elszállítás csak 5 000 Ft feletti vételáru termék esetén vehető igénybe és kizárólag abban az esetben, ha a termék kiszállítása a megrendeléskor házhozszállítással történt. Amennyiben élni szeretne ezzel a lehetőséggel, úgy ezt elállási/felmondási szándékát tartalmazó nyilatkozatának elküldését követően, külön kell kérnie az ügyfélszolgálati telefonszámaink egyikén: +36 1 411 8434, +36 20 890 0100. Amennyiben elállási/felmondási szándékát telefonon keresztül jelzi ügyfélszolgáltunk felé, úgy ezzel egyidőben jelezze ingyenes elszállítási igényét is kollégáink számára.

Amennyiben nem él, vagy a fentiek alapján nem élhet az ingyenes visszaszállítási lehetőséggel, úgy a termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ebben az esetben a terméket a szállító cég igénybevételével (postai úton vagy futárral) cégünk központi raktárának címére küldje, mely a következő: Budapest 1239 Európa utca 6. F2 Épület 34 Rámpa. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett valamennyi szolgáltatás vételárát. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ez a szabály nem vonatkozik arra az esetre, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk Ön felé.

5.)    Jótállás, szavatosság

  1. a) A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  2. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vöröskő Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Jótállás

A Szolgáltató értékesít olyan termékeket, melyek esetében az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállásra köteles. A jogszabály a jelen ÁSZF 2. mellékletében szereplő termékeket jelöli meg olyan új, tartós fogyasztási cikk-ként, melyekre 1 év jótállási idő vonatkozik.

A jogszabályon alapuló jótállás mellett a termék gyártója további jótállási kötelezettséget vállalhat, melyek a jogszabályon alapuló jótállástól eltérő feltételeket is tartalmaznak. Ezért a vásárlást, valamint a nem jogszabályon alapuló jótállási igénye érvényesítését megelőzően a jótállási jegyen szereplő feltételeket alaposan szíveskedjen áttanulmányozni.

Az alábbiakban a jogszabályi előíráson alapuló jótállásból fakadó jogait foglaltuk össze:

A jogszabályon alapuló jótállás keretében milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján köteles jótállásra.

Jótállási igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ön a jótállás alapján kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A jótállás alapján az igényeit a szerződés teljesítésétől számított egy éves jogvesztő határidőn belül érvényesítheti.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  1. Webáruházunkban új termékeket értékesítünk. Ez alól egyetlen kivétel a „renew” termékként értékesített készülékek. Ezek teljes értékű, újracsomagolt termékek, melyek újra kereskedelmi forgalomba helyezésre kerültek. Az újracsomagolás oka lehet például, ha a termék doboza szállítás közben megsérült vagy a termék rövid ideig (legfeljebb 14 nap) kiállított darab volt. Minden ilyen felújított termék teljes körű átvizsgáláson, tesztelésen és alapos tisztítási folyamaton megy keresztül, mielőtt újra ellenőrzésre és csomagolásra kerülne. A „renew” termékek jogilag használt terméknek minősülnek, egy éves kellékszavatosság vonatkozik rájuk. A Szolgáltató a „renew” termékre egy év jótállást vállal. A jótállási feltételek megegyeznek a hatályos magyar jogszabályokban előírt jótállási feltételekkel.

4.2.) A Szolgáltató által értékesített értékcsökkent termékek

Amennyiben a vásárló előzetesen és igazolható módon tudomásul vett – aláírt nyilatkozatban rögzített - minőségi hiba ismeretében a terméket csökkentett áron vásárolta meg, a csökkent értéket eredményező, illetve az ismert minőségi hiba miatt az eladó szavatossági és jótállási felelősséggel nem tartozik.

Vásárló tudomásul veszi, hogy eladó nem teljesíthet hibásan azon hibák tekintetében, melyeket a szerződéskötés időpontjában ismerte.

4.3.)  Kifogások rendezésének módja

A termékkel kapcsolatos minőségi reklamációval kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén, illetve a személyes átvétel helyén is lejelentheti problémáját.

  • A vásárlással kapcsolatban reklamációjával ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.

Telefon: +36/1/411-8434, +36/20/890-0100

E-mail: [email protected]

Személyesen: Euronics üzleteinkben (ÁSZF 1. számú melléklet)

Nyitva tartás: az Euronics üzletek nyitva tartásáról kérjük, tájékozódjon weboldalunkon az Üzleteink menüpontban.

  • Amennyiben az esetleges fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló fordulhat:

- Veszprém Város Jegyzőjéhez (8200 Veszprém, Óváros tér 9.)

- A lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi hatóságához.

- A Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez. A békéltető testületek elérhetőségeit honlapunkon érheti el (ÁSZF 4. számú melléklet)

- A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai szerint.

4.4.) Jogvita rendezése az online vitarendezési platformon

Amennyiben a vásárló szokásos tartózkodási helye Magyarországtól eltérő uniós tagállamban található, a társaságunkkal szemben fennálló jogvitájának rendezése érdekében lehetősége van igénybe venni az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon nyújtott vitarendezési eljárást. Az online vitarendezési platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

6.)    Jogi Nyilatkozat

A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget. A telefonon történő rendelés során közölt esetleges hibás információkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, és nem köteles a hibás tájékoztatásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

Az ÁSZF megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult, a megváltoztatott ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba.

 

 

III. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

A www.euronics.hu webáruházat üzemeltető Vöröskő Kft. az alábbiakban nyújt tájékoztatást a honlap látogatója, valamint telefonos ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépő személy (az Adatkezelési tájékoztató tekintetében a továbbiakban együtt: érintett vagy látogató) részére az adatkezelési gyakorlatáról, a személyes adatokra vonatkozó szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint a látogatók jogorvoslati lehetőségeiről.

1.)   A személyes adatok kezelője

A személyes adatok kezelője a Vöröskő Kft., melynek levelezési címe: 8200 Veszprém, Pápai út 36., e-mail címe: [email protected], telefonszáma: +36/1/411-8434 és +36 20 890 0100, adószáma: 10233342-2-19, cégjegyzékszáma: 19-09-513341.

2.)   Az adatkezelés elvei

A www.euronics.hu oldalon végzett tevékenység során, így annak meglátogatásával, regisztráláskor, termékek rendelésekor, hírlevelünkre való feliratkozáskor személyes adatok kezelésére, feldolgozására és felhasználására kerül sor. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) értelmében személyes adatnak minősül az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés.

Személyes adatot kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása vagy kötelezettség teljesítése érdekében kezelünk. Csak olyan személyes adatot kezelünk, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. Személyes adat kezelését csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig végzünk.

A személyes adatok kezelését minden esetben a hatályos jogszabályoknak megfelelően végezzük, melyek közül a legfontosabbak a következők: az Infotv., a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számvtv.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (E-kertv.), az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grt.) és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.).

3.)   Adatkezelések

3.1.Cookiek alkalmazása

Amennyiben az érintett felkeresi a www.euronics.hu oldalt, honlapunk cookie-kat („sütik"), azaz rövid adatfájlokat helyez el a látogató számítógépén.

Az ideiglenes cookie-kat a látogató eszközén honlapunk csak egy adott munkamenet során helyezi el és az a munkamenet befejezésével törlődnek.

Honlapunkon alkalmazunk állandó cookie-kat is, amelyek addig a számítógépen maradnak, amíg a látogató le nem törli azt.

Holnapunk alkalmaz olyan cookiet, mely az érintett internetezési szokásairól gyűjt adatokat. Ennek célja, hogy az érintett részére személyre szabott reklámokat jeleníthessünk meg a számítógépén.

Az érintett látogatásakor honlapunk az alábbi szöveggel figyelmezteti a látogatót a cookiek alkalmazására: „Az Euronics.hu webáruházunk ún. süti vagy cookie file-okat használ, melyeket az Ön gépén tárol a rendszer. A cookie-k személyazonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információk: ÁSZF és Adatvédelem”

Ön az „ELFOGADOM” gombra kattintva járulhat hozzá a cookiek alkalmazásához. A cookiek alkalmazását letilthatja böngészőjének beállításai között.

A honlapunkon alkalmazott sütik a következők:

  1. A cookie neve: Google Analytics

A cookie célja: Összetett statisztikai adatok gyűjtése

A cookie jellege: viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 1 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

  1. A cookie neve: Prefixbox _

A cookie célja: Keresőmotor, kutatás

A cookie jellege: viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 1 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

  1. A cookie neve: Optimonk

A cookie célja: Hirdetés, retargeting

A cookie jellege: viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 4 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

  1. A cookie neve: Hotjar

A cookie célja: Honlap látogatóinak ellenőrzése

A cookie jellege: viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 1 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

  1. A cookie neve: Pushcrew

A cookie célja: Folyamat optimalizáció

A cookie jellege: viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 1 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

  1. A cookie neve: Facebook

A cookie célja: Facebook tagjai (és akik nem tagok) követi piackutatási elemzés és termékfejlesztés céljával

A cookie jellege: viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 1 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése

  1. A cookie neve: Facebook Pixel

A cookie célja: Konverzió mérés

A cookie jellege: nem viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 1 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése

  1. A cookie neve: Google Adwords

A cookie célja: Konverzió mérés

A cookie jellege: nem viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 2 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése

  1. A cookie neve: Google Tag Manager

A cookie célja: Analytica és reklámtevékenység ellenőrzése

A cookie jellege: nem viselkedésfigyelő

A cookie élettartama: 1 év

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja rendelkezik, valamint az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése

3.2.Hírlevelekkel kapcsolatos adatkezelés:

A kezelt adatok köre: a  hírlevélre feliratkozott érintett e-mail címét, nevét és irányítószámát, nemét, életkorát, érdeklődési körét, vásárlási szokásait, a feliratkozás dátumát, a feliratkozás IP címét, a feliratkozás megerősítésének időpontját, a megerősítés IP címét, a hírlevél megnyitásokat, a hírlevelekben található linkekre történő kattintásokat tartjuk nyilván.

Az adatkezelés célja: direkt marketing adatbázis építése, a hírlevélre feliratkozott érdeklődők értesítése új ajánlatainkról, akcióinkról, nyereményjátékokról.

Az adatkezelés jogalapja: az adatkezeléssel érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja, valamint a Grt. 6. § (1) és (2) bekezdése rendelkezik.

Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlésig. A hírlevelek tartalmaznak egy leiratkozó linket arra az esetre, ha az érintett később mégsem szeretne hírlevelet kapni, erre kattintva azonnal leiratkozhat.

Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-66611

3.3.Regisztráció és megrendelés leadása

A kezelt adatok köre: név, cím, e-mail cím, lakcím, irányítószám, szállítási cím, telefonszám.

Az adatkezelés célja: a szerződés létrehozása és teljesítése, számlázás és a szerződéshez kapcsolódó követeléskezelés.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja, valamint az E-kertv. 13/A. § (1)-(3) bekezdése rendelkezik. A számlázással kapcsolatos adatkezelések körében a Számvtv. 169. § (2) bekezdése.

Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlésig, de amennyiben a szerződés létrejött, a Számvtv. 169. § (2) bekezdése alapján 8 év.

3.4.Hangfelvétellel kapcsolatos adatkezelés:

A Vöröskő Kft. az Euronics Műszaki Áruházak és a www.euronics.hu webáruház részére ügyfélszolgálati telefonszámokat üzemeltet. Amennyiben az ügyfélszolgálati telefonszámunkon munkatársunkat az érintett felhívja, a telefonbeszélgetés rögzítésre és megőrzésre kerül. Amennyiben a telefonbeszélgetés során megadja nevét és telefonszámát, azokat visszahívás vagy SMS küldés céljából kezeljük. Amennyiben a telefonbeszélgetés során egyéb adatokat is megad, azokat ügye megoldása érdekében kezeljük.

Az adatkezelés tényéről a telefonbeszélgetés megkezdésekor tájékoztatást adunk.

A kezelt adatok köre: A hangfelvétel készítése tekintetében az érintett hangja, telefonszáma, a telefonbeszélgetés és a hívás időpontja. A kapcsolattartás és ügye megoldása tekintetében az érintett neve és telefonszáma és az Ön által megadott egyéb adatok.

Az adatkezelés célja: A hangfelvétel készítése tekintetében a panaszkezelés, a panaszos ügyek esetén a hívások visszakereshetőségének biztosítása. A kapcsolattartás tekintetében az Ön telefonon és SMS-ben való elérése, egyéb adatok esetében ügyének megoldása.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja rendelkezik. A hozzájárulását az [email protected] e-mail címre küldött levelében, a Vöröskő Kft. 8200 Veszprém, Pápai út 36. postacímre küldött levelében, valamint a Vöröskő Kft. ügyfélszolgálatán telefonon (+36 1 411 8434, +36 20 890 0100) bármikor visszavonhatja.

Az adatkezelés időtartama: az Ön kérésére történő törlésig, illetve a cél fennállásának teljes időtartama alatt, azzal hogy adatkezelő a hangfelvételt legfeljebb 5 évig őrzi meg, ezen időtartam leteltét követően törli, úgy hogy az ne legyen rekonstruálható.

Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-84671

3.5.Panaszkezelés

A Vöröskő Kft. – az Fgytv 17/A. § (2) bekezdése szerinti szóbeli panasz esetén – az ügyfélszolgálatára telefonáló fogyasztó személyes adatait külön panaszjegyzőkönyvben rögzíti, ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges.

A kezelt adatok köre: a fogyasztó neve, lakcíme, e-mail címe, telefonszáma; a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja; a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke; a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról; a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje; a panasz egyedi azonosítószáma; továbbá minden olyan adat, melyet a fogyasztó a panaszában önkéntesen ad meg.

Az adatkezelés célja: a panaszkezelés.

Az adatkezelés jogalapja: a Vásárló önkéntes hozzájárulása, mely az Infotv. 5. § (1) bekezdése a) pontján alapul, továbbá az Fgytv 17/A. § (3)-(7) bekezdése.

Az adatkezelés időtartama: az Fgytv 17/A. § (7) bekezdése alapján 5 év.

3.6.Egyéb adatkezelések

A jelen tájékoztatóban nem szereplő adatkezelések tekintetében közvetlenül az adatok felvételét megelőzően adunk tájékoztatást.

4.)   Adatbiztonság

A személyes adatok védelmét a Vöröskő Kft. az alábbi szervezeti és technikai intézkedésekkel biztosítja:

  • belső szabályzatai alapján a személyes adatokhoz csak azon munkatársai férhetnek hozzá, melyek munkavégzéséhez a személyes adatok kezelése elengedhetetlenül szükséges,
  • a személyes adatok esetleges papír alapú kezelésére vonatkozó, biztonságot garantáló belső szabályzattal rendelkezik,
  • az elektronikusan tárolt személyes adatok védettségét folyamatos vírusvédelemmel, tűzfal és naplózási tevékenység alkalmazásával biztosítja, melyekkel az is ellenőrizhető, hogy a személyes adatokhoz ki és mikor fért hozzá. E megoldások biztosítják az informatikai rendszer számítógépes csalás és betörés elleni védelmét.
  • a személyes adatokat belső informatikai rendszerében tárolja székhelyén és fióktelepein.
  • a személyes adatokat tároló szerverek fizikai védelmét biztonságtechnikai-szervezési megoldásokkal biztosítja.

5.)   Az érintettek jogai és érvényesítésük

Ön tájékoztatást kérhet a személyes adatai kezeléséről. A legrövidebb idő alatt, legfeljebb 25 napon belül, közérthető formában, kérelemre írásban adunk ingyenes tájékoztatást.

Ön kérheti személyes adata helyesbítését, ha az a valóságnak nem felel meg.

Ön tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,

  1. ha a személyes adatok kezelését vagy továbbítását kizárólag a társaságunkra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy társaságunk, az adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges (kivéve kötelező adatkezelés esetén);
  2. ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint
  3. törvényben meghatározott egyéb esetben.

A tiltakozást a legrövidebb időn, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgáljuk, a döntésről írásban tájékoztatjuk. Ha a tiltakozás megalapozottsága megállapítható, az adatkezelést megszüntetjük, az adatokat zároljuk, valamint erről értesítjük mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbítottuk, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. Ha Ön társaságunk döntésével nem ért egyet, illetve ha társaságunk a fenti határidőt elmulasztja, Ön - a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.

Ön kérheti személyes adatai törlését vagy zárolását. Személyes adatot törölni kell, ha

  1. kezelése jogellenes;
  2. Ön kéri;
  3. az hiányos vagy téves - és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható -, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki;
  4. az adatkezelés célja megszűnt,
  5. azt a bíróság vagy a Hatóság elrendelte.

Törlés helyett zároljuk a személyes adatot, ha ezt Ön kéri, vagy feltételezhető, hogy a törlés sértené az Ön jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

Megjelöljük a személyes adatot, ha Ön vitatja annak helyességét vagy pontosságát, de a vitatott személyes adat helytelensége vagy pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen.

A helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről Önt, továbbá mindazokat értesítjük, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbítottuk. Az értesítés mellőzhető, ha ez az érintett jogos érdekét nem sérti.

Ha az Ön helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesítjük, a kérelem kézhezvételét követő 25 napon belül írásban vagy az Ön hozzájárulásával elektronikus úton közöljük a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

Adatkezeléssel kapcsolatos jogai megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az Ön választása szerint – a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

Jogorvoslatért fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz is (cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., telefon: 0613911400, fax: 0613911410, e-mail: [email protected], web: www.naih.hu)

Az adatai jogellenes kezelésével, vagy az adatbiztonság követelményének megszegésével az adatkezelő által, vagy az adatfeldolgozó által okozott kárt az adatkezelő köteles megtéríteni. Ha az adatkezelő az adatai jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével a személyiségi jogait megsérti, sérelemdíjat követelhet.

 


Bankkártyás fizetés
Fizetési lehetőségek


Bankkártyás fizetés, utánvét

Házhozszállítás
Szállítási információk


Házhozszállítás, Pick Pack Pont, személyes átvétel

Személyes átvétel
Személyes átvétel


Országszerte 68 Euronics szaküzletben

Hitellehetőségek
Hitelajánlataink


Minden információ az áruhitellel kapcsolatban

Információ a garanciáról
Garancia


Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei.

Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek


Vásárlással kapcsolatos információk egy helyen
EURONICS TRENDBLOG
Hírek, érdekességek, tanácsok vásárláshoz.


EURONICS HÍRLEVÉL

Értesülj elsőként legújabb akcióinkról és nyereményjátékainkról! Iratkozz fel hírlevelünkre!