Egy új történet az 1960-as évek Japánjában
A távoli hegyi faluban – Ebisugaokaban – a tinédzser Shimizu Hinako átlagos életet él egészen addig, míg a sűrű köd le nem száll és az egykor ismerős otthonát kietlen és félelmetes hellyé nem változtatja. A látszólag elhagyatott településen egy ismeretlen rémség ólálkodik a ködbe burkolódzva, Hinakonak pedig múltja spektrális maradványai között kell átkelnie, miközben összetett feladványokat old meg és félelmetes lényekkel küzd meg a túlélésért.
A lehetetlen döntések között végső soron a szépség és az őrület között kell döntenie, hogy találkozzon a rémséggel, ami a ködben várja.
Egy látnoki horror narratíva Ryukishi07-től
A Higurashi When They Cry és az Umineko When They Cry nagysikerű alkotója és elismert író Ryukishi07 a rá jellemző sajátos keverékét hozza el a pszichológiai horrornak és az érzelmi történetmesélésnek a SILENT HILL f-ben.
A horror egy merőben új megközelítése
A projektben részt vett a híres illusztrátor és szörny-designer, kera is, akinek munkásságát dicsérik kártyajátékok és több szörny-design is. A SILENT HILL 2-ből inspirációt merítő kera fáradhatatlanul dolgozott, hogy olyan vizuális élményt teremtsen meg, mely tiszteletben tartja a franchise-t, ugyanakkor új irányba is viszi azt.
A legendás zeneszerző, Akira Yamaoka, aki a SILENT HILL széria egyik meghatározó alakja volt az elmúlt 25 évben most visszatér, hogy megalkossa a SILENT HILL f hátborzongató zenei aláfestését. A játék ködös világának zenéjéért felelős Yamaoka a hátborzongató dallamokat a SILENT HILL pszichológiai horrorának gyökeréhez hangolta, hogy egy minden helyzetben nyugtalanító élményt nyújtson, mely nem csak a sorozat rajongóival, de az újdonsült játékosokkal is együtt rezonál.
Akira Yamaoka mellett az elismert videójáték zeneszerző, Kensuke Inage – az Otherworld zeneszerzője – ad sajátos zenei kontrasztot a SILENT HILL f két világához. Kensuke több, mint 30 videójáték zenéjének közreműködője volt, melyek egyedi módon a japán elemek és a kortárs stílusjegyek egyvelegét hordozzák magukban.
Záradék
A játék nemi megkülönböztetést, gyermekbántalmazást, zaklatást, kábítószer fogyasztás okozta hallucinációt, kínzást és erőszakot tartalmaz.
A játék Japánban játszódik az 1960-as években, így az időszakra jellemző szokásokat és kultúrát veszi alapul. Ezek az ábrázolások nem tükrözik sem a fejlesztők, sem egyéb közreműködők véleményét és értékeit.















