Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttünk és megválaszolunk néhány olyan kérdést, amit gyakran feltesznek ügyfélszolgálatunk munkatársainak.
Reméljük számodra is hasznos információkat találsz itt.



Termékkel, megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Mit jelent a termék elérhetőség?

A weboldalon található „termék elérhetőség” üzleteinkben található készletre vonatkozik. Amennyiben online rendeléssel, házhozszállítással rendeled meg a terméket, akkor központi raktárunkból történik a termék kiszolgálása. Ebben az esetben garantáltan eredeti, bontatlan, gyári csomagolással rendelkező terméket biztosítunk Neked.

Tehát, ha azt látod a weboldalon a terméknél, hogy bizonyos üzletekben „azonnal átvehető”, az azt jelenti, hogy aznap reggel az üzletben biztosan volt ilyen termék készleten. De nem jelenti azt, hogy online megrendelés esetén azonnal át tudod venni az adott boltban a terméket. Kérjük, online megrendelésnél minden esetben várd meg az értesítő e-mailt a termék átvételéről, vagy egyeztess előre telefonon üzletünkkel, ügyfélszolgálatunkkal. Honlapunk frissítése 24 óránként történik, hajnalban, így a termékek pontos elérhetőségével kapcsolatosan, napközben üzletünk tud tájékoztatást adni.

Webáruházunk háztartási mennyiséget tud biztosítani, ami egy típusú termék esetén legfeljebb 3 db készüléket jelent. Amennyiben nagyobb mennyiségű terméket szeretnél rendelni, akkor keresd üzleteinket.

Termék információk

A weboldalunkon megtalálhatod a kínált termékek fotóját, és műszaki adatait, tulajdonságait, de kérjük, vedd figyelembe, hogy ezek a termékleírások, képek tájékoztató jellegűek. Pontos információval a termék gyártójának honlapja tud szolgálni, illetve amennyiben kérdésed van, keresd üzletünket, vagy ügyfélszolgálatunkat, szakértő munkatársaink segítségedre lesznek.

Később szeretném átvenni a terméket. Van erre lehetőség?

Üzletben történő vásárlás esetén: ha a kiválasztott terméket kifizetted, de csak később szeretnéd elszállítani, ezt minden esetben az üzletben kell egyeztetned a munkatársakkal. Ilyen esetben a számlán feltüntetjük, hogy még nem adtuk át neked a terméket. Később ezzel a számlát fel kell mutatnod, amikor átveszed a megvásárolt készüléket.

Webáruházunkben jelenleg nincs lehetőség a kiszállítás időzítésére.

Adataimat hogyan módosíthatom?

Amennyiben a profil adataidban módosítani szeretnél, ezt minden további nélkül megteheted a személyes adatok menüpont alatt. Amennyiben a rendelésed adatait szeretnéd módosítani a kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:

+36 1 411 8434,
+36 20 890 0100
[email protected]
Ügyfélszolgálati idő:
Hétfő-Péntek: 9-18, Szombat: 9-16

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben Te rendeltél terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhatsz.

Ameddig nem készítjük össze a rendelésed, addig a weboldalon a Saját fiókodban a Rendeléseim menüpontban lemondhatod a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség)

Ha már elindult a rendelésed összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.)

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsd vissza a csomag átvételét.

Pick Pack Pontra rendelnék, mit kell tudnom róla?

A Pick Pack Pontokra rendelt csomagok súlya maximálisan 15 kg, méretük egyenként maximum 50 x 50 x 50 cm lehet, az összeérték korlátozás 200 000 Ft, míg a súlya maximum 10 kg lehet. Így nagyobb termékek, például televíziók vagy háztartási nagygépek átvételére sajnos ott nincs lehetőség.

Webáruházunk automatikusan kiveszi ezt az átvételi módot akkor, ha a kosaradban olyan termék található, amely nem felel meg ezeknek a méret-, és súlybéli korlátoknak.

Átvételkor a helyszínen, készpénzzel, illetve bankkártyával is tudsz fizetni, maga az átvétel pedig igen egyszerű és rugalmas. Csak az átvételéhez szükséges csomagszámodra és egy személyazonosságot igazoló okmányra (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) lesz szükséged.

Kérjük, hogy a csomagot az átvételt követően, még a boltos jelenlétében ellenőrizd le! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány-, vagy sérülés ténye a boltos jelenlétében, jegyzőkönyv formájában kerül rögzítésre! Pick Pack Pont keresőt itt találsz.

Pick Pack Pontra rendelnék, hogyan fizethetek?

Pick Pack Pontra történő rendelés esetén a helyszínen, készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.

Pick Pack Pont keresőt itt találsz.

Vagy akár van lehetőséged a készleten lévő termékeket a vásárlás folyamán Online Bankkártyás fizetéssel is kifizetni.

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?

Online leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld számodra, a regisztráció során megadott e-mail címre. Rendelésed állapotáról egyszerűen, gyorsan tájékozódhatsz személyes fiókodon keresztül is. Belépés után a Személyes oldalad "Rendeléseim" menüpontjában követheted nyomon nyitott megrendeléseidet, és azok aktuális státuszát is láthatod.

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok részletekben fizetni?

Internetes vásárlás esetén csak abban az esetben van lehetőség részletfizetésre vásárolni, amennyiben üzletünkben veszed át a terméket. Ebben az esetben a termék átvételével egy időben van lehetőség a részletfizetés igénylésére.

Amennyiben részletre szeretnél vásárolni számos lehetőség közül választhatsz, kérjük, keresd üzleteinket! A részletfizetések elbírálása banki nyitva tartási időben történik. Ha banki nyitva tartási időn kívül jelzed kérelmedet, akkor az igény leadását követő első munkanapon tudunk bővebb információt adni a hitelbírálat eredményéről.

Meghirdetett akciós hitelkonstrukciók (pl. 0% THM) nem minden esetben minden termékre vonatkoznak, az akció időtartama alatt, az üzletben megjelölt termékekre vehetők igénybe, így bővebb felvilágosítást boltunk tud biztosítani.

Részletfizetésre történő vásárlás során a következő személyes okmányok szükségesek: személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya.

A részletfizetés igénylésekor az alsó korhatár 18 év.

Ha munkavállaló vagy, akkor 3 havi bankszámla kivonat szükséges, amin egyértelműen feltüntetésre kerül az átutalás jogcíme (munkabér). Mind határozott, mind határozatlan idejű szerződéssel igénybe vehető a részletfizetés. A határozott idejű munkaszerződés lejáratának dátumáig van lehetőség igénybe venni a részletfizetést, ami azt jelenti, hogy az utolsó törlesztő részlet befizetése meg kell, hogy történjen a határozott idejű munkaszerződés utolsó napjáig.

Amennyiben a bankszámla nem a részletfizetést igénylő nevén van, illetve nem került feltüntetésre, hogy milyen jogcímen kapja a jövedelmét, akkor honlapunkról letölthető a munkáltatói igazolás minta, melyet a munkáltatónak kell kitöltenie. A letölthető dokumentumokat itt találod: http://www.euronics.hu/hitel. A munkáltatói igazolással együtt szükséges bemutatni egy közüzemi befizetést igazoló csekket is (víz, gáz, villany, vezetékes telefon). A csekken szereplő címnek meg kell egyezni a lakcímkártyán szereplő címmel.

Cetelem részletfizetés igénylése esetén szükséges egy munkahelyi vezetékes telefonszám megadása is.

Ha nyugdíjas: Szükség van az alábbi dokumentumokra:

  • A nyugdíjfolyósító által kiállított év eleji összesítőre. Ha az nincs meg, akkor a nyugdíjszelvény+nyugdíjas igazolvány együttesen.
  • Vezetékes telefonszámos elérhetőség, illetve utolsó havi díjbefizetést igazoló csekk szükséges a részletfizetés igénylésekor.
  • Amennyiben nem készpénzben kapja a nyugdíjat, hanem átutalással, akkor 3 havi bankszámla kivonat, és a nyugdíjas igazolvány

Amennyiben rokkant nyugdíjas, akkor a személyes okmányokon kívül:

  • érvényes rokkantsági határozat,
  • év eleji összesítő, nyugdíjas igazolvány+nyugdíjszelvény, vagy nyugdíjas igazolvány és bankszámla kivonat, illetve
  • Cetelem részletfizetés igényléséhez otthoni vezetékes telefonnal kell rendelkezni

Ha egyéni vállalkozó, akkor szükséges:

  • NAV jövedelem igazolás,
  • Közüzemi számla
  • Munkahelyi vezetékes telefon.
  • Az OTP, és a Budapest Bank cégnéven vezetett vezetékes, vagy mobiltelefont kér a részletfizetés igénylésekor
  • Az OTP Bank még adóstársat is kér az igényléskor

Ha őstermelő, kistermelő, családi gazdálkodó:

  • Személyi igazolvány, lakcím kártya, adóigazolvány és őstermelői igazolvány (családi gazdálkodó esetén, amennyiben nincs, akkor vállalkozói igazolvány) és
  • Az utolsó lezárt üzleti évre vonatkozó NAV jövedelemigazolás

Amennyiben GYES, vagy GYED, vagy családi pótlék jogcímen kapod a jövedelmed, akkor nem tudsz részletfizetést igényelni.

A részletvásárlással kapcsolatos további információkért fordulj bizalommal üzleteinkhez, vagy központi ügyfélszolgálatunkhoz.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Online rendelés házhozszállítással történő leadása esetén a futárnál már csak készpénzes fizetésre van lehetőség, sem bankkártyát, sem utalványt nincs módunk elfogadni.

Ha mégis szeretnél bankkártyával fizetni, akkor azt a web áruházban (online vásárlásnál) történő rendelés leadáskor tudod kiválasztani, abban az esetben, ha kiszállítással kéred az átvételt, és nem személyesen szeretnéd átvenni üzletünkben.

Online rendelés Euronics üzletben történő átvételénél és nem online vásárlásnál üzleteinkben lehetőség van bankkártyával és utalvánnyal is fizetni. Az elfogadott utalványok felsorolását az Á.SZ.F. 3.4 pontja tartalmazza (http://www.euronics.hu/aszf)

A megrendelt terméket üzleteinkben részletfizetési lehetőséggel is megvásárolhatod. Az alábbi linken tájékozódhatsz a lehetőségekről. http://www.euronics.hu/hitel

Elvesztettem a számlát, mit tegyek?

A jótállási igény érvényesítése elsősorban a jótállási jeggyel lehetséges, ahhoz nincs szükség a számla vagy nyugta bemutatására. Amennyiben a teljes körűen kitöltött jótállási jegyet bemutatod, úgy a számla hiányára hivatkozva sem üzletünk, sem a szerviz nem tagadhatja meg a javítást a nyugta hiánya miatt. Ezt jogszabály írja elő.

10.000 Ft vagy az alatti termékekre a jogszabály nem ír elő kötelező jótállást, így jótállási jegy sem kerül minden esetben kiállításra. Ezért felhívjuk figyelmed, hogy ezen termékek esetében különösen fontos a számla, vagy nyugta megőrzése, hiszen ezzel tudod igazolni, hogy nálunk vásároltad a terméket.

Névre szólóan kiállított „áfás” számláról hiteles másolatot igényelhetsz írásban ügyfélszolgálatunktól. Kérjük az igénylésben add meg a vásárlás helyét, idejét, a vásárolt termék típusát, vételárát, a számlázási nevet és címet. A fenti adatokból minél többet tudsz megadni nekünk, annál gyorsabban megtaláljuk, és postai úton megküldjük a másolatot.

Nyugtáról sajnos nem áll módunkban másolatot kiállítani.

Milyen áron tudom online megrendelni a terméket?

A weboldalunkon feltüntetett árak internetes vásárlásra vonatkoznak, amennyiben üzletünkben vásárolsz, a készülékek ára ettől eltérő lehet.

Amennyiben online rendelted meg a készüléket, és Euronics üzletben veszed át, úgy a megrendelésben visszaigazolt árat kell megfizetni, függetlenül attól, hogy az átvétel időpontjában az üzlet milyen áron kínálja a terméket. Online megrendelt termékre a személyes átvétel helyén további akció nem vehető igénybe.

Házhozszállítással, termék átvételével, termék cserével kapcsolatos kérdések

Online rendeltem, mikor kapom meg a terméket?

Webshopunkban történő rendelés leadása után rendszerünk automatikusan egy rendelés befogadó e-mailt küld a megrendelt termék adataival. Ez az e-mail nem minősül visszaigazolásnak.

Ha a futárszolgálatnak vagy a Pick Pack Pontnak átadásra kerül a terméked, akkor arról újabb e-mailben tájékoztatunk, ez a rendelés visszaigazolásának minősül. Amennyiben üzletünkben kéred az átvételt, arról is küldünk értesítést.

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-30 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)

Amennyiben raktárunkban megtalálható a megrendelt termék, úgy 2-3 munkanapon belül a megtörténik a kiszállítása/átvétele.

Amennyiben nincs raktárunkon a kiválasztott termék, a szállítási idő meghosszabbodik 8-10 munkanapra. (A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)

Amikor a termék átadásra kerül a futárszolgálat számára, akkor arról minden esetben e-mailben tájékoztatunk. Az e-mail tartalmazza a futárszolgálat elérhetőségét, és a szállítás várható időpontját.

A futárnak történő átadástól számított 2 munkanapon belül a terméked megérkezik hozzád.

Leadhatom használt, régi készülékemet?

Lehetőség van a régi készüléked elszállítására mind internetes rendelés, mind bolti vásárlás során, amennyiben házhozszállítást kérsz. Internetes rendelés esetén a vásárolt berendezéssel azonos mennyiségű és azonos használati célú elektromos, elektronikus berendezésed elhozzunk tőled, amennyiben ezt a rendelés során jelzed.

Hogyan történik a rendelt termék átvétele?

Amikor a futár megérkezik hozzád, kérjük, minden esetben ellenőrizd, hogy a megrendelt készüléket kaptad-e meg. Ha nem, akkor jelezd a problémát ügyfélszolgálatunk felé, és gondoskodunk a megfelelő termék mielőbbi kiszállításáról.

Kérjük, minden esetben ellenőrizd az átvételi dokumentum alapján a megrendelt terméked sértetlenségét! Amennyiben azt tapasztalod, hogy sérült a készülék, vagy a csomagolás, akkor azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak. Amennyiben az általad kiválasztott készülék már nem érhető el áruházunkban, akkor szakértő kollégáinak ajánlanak egy árban, és tulajdonságokban is hasonló modellt.

Üzleteinkben a termék átvétele díjmentes. Amennyiben az üzletből szeretnél házhoz szállítást megrendelni, úgy azt az üzletben teheted meg. Az üzletből történő házhoz szállítást az interneten megrendelt termék ára nem tartalmazza, tehát azért további díjat kell fizetni, ami eltérhet az online rendelés házhoz szállítási díjától. A pontos házhoz szállítási költségekről üzleteink és ügyfélszolgálatunk tud tájékoztatást adni.

Hol van Euronics üzlet?

Üzleteink az ország egész területén megtalálhatóak, már 68 helyen, országszerte.

Jótállás/garancia, szerviz

Elromlott a készülék, mit tegyek?

a. Jótállással rendelkező termékek esetén

Vedd figyelembe, hogy jogszabály alapján jótállási jogok abban az esetben illetnek, ha fogyasztónak minősülsz, tehát magánszemélyként jársz el, és nem egyéni vállalkozóként vagy gazdasági társaság, illetve egyéb szervezet nevében. A jótállási jegyben azonban a gyártó vállalhatja, hogy biztosítja a jogot nem magánszemélyek részére is, így e miatt is alaposan tanulmányozd át, hogy milyen feltételeket tartalmaz a jótállási jegy.

A jótállási kötelezettség nem minden általunk értékesített termékre terjed ki. A jogszabályon alapuló jótállással érintett termékek körét ide kattintva az Á.SZ.F. 2. sz. mellékletéből ismerheted meg.

A készülék meghibásodása esetén keresd üzletünket, és kollégáink segítségedre lesznek. Ha kijavítás iránti igényed van, jótállási igényeddel közvetlenül a szervizhez is fordulhatsz.

Bizonyos termékekre (pl. nagyobb értékű notebookok, telefonok) a gyártó háztól házig szerviz szolgáltatást biztosít, melyet a jótállási jegyen feltüntet. Ebben az esetben a szerviz házhoz megy a hibás készülékért, majd javítás után visszaszállítja Neked.

A jótállási igényed érvényesítéséhez szükség van a jótállási jegyre, vagy a vásárlást igazoló számlára/nyugtára.

Első lépésben a meghibásodott termék kijavítását vagy kicserélését kérheted. Ha kérésedet csak aránytalan többletköltséggel tudnánk teljesíteni, akkor jogosultak vagyunk a kicserélési igényed helyett a terméket a szerződött szerviz partnerünkkel kijavíttatni (vagy éppen fordítva, tehát ha kijavítást kértél, de az nem lehetséges, vagy gazdaságtalan, akkor cserét biztosítunk).

Ha a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül jelzed, hogy a terméknek rendeltetésszerű használatot akadályozó hibája van, és azt kéred, hogy cseréljük ki, akkor a terméket kicseréljük, a javítást nem választhatjuk.

Elsőre sokszor nem eldönthető, hogy az igényed teljesíthető-e, mert a termék hibáját először meg kell vizsgálnunk. Ebben az esetben a terméket haladéktalanul elküldjük a szerviznek. Törekszünk arra, hogy 15 napon belül megtörténjen a csere, vagy kijavítva visszakapd. A kijavítás ideje függ a hiba jellegétől, a szükséges alkatrészektől is.

Ha a jótállási igényed a szervizzel közvetlenül intézed, a termék kicserélése úgy is történhet, hogy a szerviz – a hibás termék leadásával egyidejűleg – csereigazolást ad részedre, melyet üzletünkben válthatsz be új készülékre.

Ha az általad vásárolt termék tömege meghaladja a 10 kg-ot, illetve tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható vagy fix bekötésű, akkor a szerviz kiszáll a készülék javítása miatt, nem szükséges mozgatnod a terméket.

Ha az igényed jogos, de az esetedben a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül a szerződött szervizünk nem tudja elvégezni, vagy azt nem vállalja, akkor a következő igények közül választhatsz: a vételár csökkentését kérheted, a terméket magad kijavíthatod vagy kijavíttathatod a mi költségünkre, végső esetben pedig – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhatsz a szerződéstől. Utóbbi esetben a vételárat visszatérítjük részedre. (Figyelem! A jótállás feltétele lehet, hogy szakszerviz javítsa a készüléket! Olvasd el a jótállási jegyen írt feltételeket!)

Ha a jótállási idő alatt jótállási igénnyel élsz, a Vöröskő Kft. csak akkor mentesül a felelősség alól, ha

  • a hiba jellegéből, természetéből ez egyértelműen következik, vagy
  • a Vöröskő Kft. bizonyítja a hibásnak vélt termékről, hogy az nem hibás, vagy
  • a Vöröskő Kft. bizonyítja a hibás termékről, hogy a hiba a termék átadásakor, illetve a szakszerviz általi üzembe helyezésekor még nem volt meg.

b. Jótállással nem rendelkező termékek esetén a szavatossági jogok gyakorlása

Szavatossági jogok minden esetben megilletnek, függetlenül attól, hogy magánszemélyként eljáró fogyasztónak minősülsz, vagy pl. egyéni vállalkozóként vagy gazdasági társaság, illetve egyéb szervezet nevében jársz el.

Ha fogyasztónak minősülsz, tehát magánszemélyként jársz el, és a termék átvételétől követő 6 hónapon belül élsz szavatossági igénnyel, a Vöröskő Kft. csak akkor mentesül a felelősség alól, ha

  • a hiba jellegéből, természetéből ez egyértelműen következik, vagy
  • a Vöröskő Kft. bizonyítja a hibásnak vélt termékről, hogy az nem hibás, vagy
  • a Vöröskő Kft. bizonyítja a hibás termékről, hogy a hiba a termék átadásakor még nem volt meg.

Minden más esetben neked kell bizonyítanod, hogy a termék hibás és a hiba már a teljesítéskor megvolt

A készülék meghibásodása esetén keresd üzletünket, és kollégáink segítségedre lesznek.

A szavatossági igényed érvényesítéséhez is szükséges bizonyítanod, hogy a terméket nálunk vásároltad, ezért ebben az esetben szükség van a vásárlást igazoló számlára/nyugtára.

Első lépésben a meghibásodott termék kijavítását vagy kicserélését kérheted. Ha kérésedet csak aránytalan többletköltséggel tudnánk teljesíteni, akkor jogosultak vagyunk a kicserélési igényed helyett a terméket szerződött szerviz partnerünkkel kijavíttatni (vagy éppen fordítva, tehát ha kijavítást kértél, de az nem lehetséges, vagy gazdaságtalan, akkor cserét biztosítunk).

Elsőre sokszor nem eldönthető, hogy az igényed teljesíthető-e, mert a termék hibáját először meg kell vizsgálnunk. Ebben az esetben a terméket haladéktalanul elküldjük a szerviznek. Törekszünk arra, hogy a terméket 15 napon belül kicseréljük, vagy kijavítva visszakapd. A kijavítás ideje függ a hiba jellegétől, a szükséges alkatrészektől is.

Ha az igényed jogos, de az esetedben a kijavítást vagy kicserélést a szerződött szerviz partnerünkkel megfelelő határidőn belül nem tudja elvégezni, vagy azt nem vállalja, akkor a következő igények közül választhatsz: a vételár csökkentését kérheted, a terméket magad kijavíthatod vagy kijavíttathatod a mi költségünkre, végső esetben pedig – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhatsz a szerződéstől. Utóbbi esetben a vételárat visszatérítjük részedre.

Elvesztettem a számlát, mit tegyek?

A jótállási igény érvényesítése elsősorban a jótállási jeggyel lehetséges, ahhoz nincs szükség a számla vagy nyugta bemutatására. Amennyiben a teljes körűen kitöltött jótállási jegyet bemutatod, úgy a számla hiányára hivatkozva sem üzletünk, sem a szerviz nem tagadhatja meg a javítást a nyugta hiánya miatt. Ezt jogszabály írja elő.

10.000 Ft vagy az alatti termékekre a jogszabály nem ír elő kötelező jótállást, így jótállási jegy sem kerül minden esetben kiállításra. Ezért felhívjuk figyelmed, hogy ezen termékek esetében különösen fontos a számla, vagy nyugta megőrzése, hiszen ezzel tudod igazolni, hogy nálunk vásároltad a terméket.

Névre szólóan kiállított „áfás” számláról hiteles másolatot igényelhetsz írásban ügyfélszolgálatunktól. Kérjük az igénylésben add meg a vásárlás helyét, idejét, a vásárolt termék típusát, vételárát, a számlázási nevet és címet. A fenti adatokból minél többet tudsz megadni nekünk, annál gyorsabban megtaláljuk, és postai úton megküldjük a másolatot.

Nyugtáról sajnos nem áll módunkban másolatot kiállítani.

Elveszettem a jótállási jegyet, mit tegyek?

Ha nem találod a vásárláskor kapott jótállási jegyet, akkor jótállási (szervizelési) igényed a nyugtával, vagy számlával érvényesítheted.

Amennyiben a számlát, vagy nyugtát bemutatod, úgy sem üzletünk, sem a szerviz nem tagadhatja meg az igényed teljesítését azon az alapon, hogy a jótállási jegy nem áll rendelkezésre. Ezt jogszabály írja elő.

10.000 Ft vagy az alatti termékekre a jogszabály nem ír elő kötelező jótállást, így jótállási jegy sem kerül minden esetben kiállításra. Ezért felhívjuk figyelmed, hogy ezen termékek esetében különösen fontos a számla, vagy nyugta megőrzése, hiszen csak ezzel tudod igazolni, hogy nálunk vásároltad a terméket.

Milyen határidőn belül érvényesítheted jótállási, szavatossági jogaidat? Mennyi a garancia idő a termékekre?

A jogszabályon alapuló jótállás alapján a jótállási jogok a termék átadásától, illetve szakszerviz általi üzembe helyezésétől számított egy éves határidőn belül érvényesítheted. A gyártó által vállalt további jótállás feltételeit (pl. meghosszabbított jótállási határidő) a jótállási jegy tartalmazza. Kérjük, minden esetben figyelmesen olvasd el a termékhez kapott jótállási jegyet, mert ez tartalmazza a fontos információkat.

Ha fogyasztónak minősülsz (tehát magánszemélyként jársz el), a termék átadásától számított két éven belül érvényesítheted szavatossági jogaidat. Ha nem minősülsz fogyasztónak (tehát pl. egyéni vállalkozóként, vagy gazdasági társaság, illetve egyéb szervezet nevében jársz el), a termék átadásától számított egy éven belül érvényesítheted szavatossági jogaidat.

Nem számít bele a fenti határidőkbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a terméket rendeltetésszerűen nem tudod használni. A terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a jótállási, valamint a szavatossági határidő újból kezdődik.

Mit jelent a termékbiztosítás?

Az Euronics üzletekben lehetőséged van olyan biztosítást kötni, ami a megvásárolt termék jótállási időn túli időszakra vonatkozó meghibásodása vagy sérülése esetén nyújt részedre a jótálláshoz hasonló jogokat, esetleges önrész megfizetése mellett. A termékbiztosítás megkötésének feltételeit, valamint az az alapján a biztosított termékkel kapcsolatosan gyakorolható jogokat a http://www.euronics.hu/garancia oldalon tudod részletesen megismerni. Kérjük, figyelmesen olvasd el a biztosítási feltételeket!

Hogyan lehet beüzemeltetni a vásárolt készüléket?

A gázüzemű készülékek bekötését a hatályos jogszabályok szerint csak arra képesített szerelő végezheti el. Ha nem jogosult szerviz végzi a bekötést, akkor a termék elveszíti a garanciát, ezért kérünk, minden esetben képesített szerelővel végeztesd el a beüzemelést.

A szakszerviz elérhetősége a jótállási jegyen és/vagy a gyártó holnapján megtalálható. A beüzemelésért minden esetben a vásárlónak kell fizetnie, nem díjmentes (kivétel akciós időszakokban, amikor ezt meghirdetjük).

Egyes szervizek vállalnak egyéb (nem gázüzemű) termékekre is beszerelést, térítés ellenében.

Lehetőséged van üzleteinkben is megvásárolni a beüzemelés szolgáltatást szinte minden termékkörre. Így a vásárlással egy időben, külön ügyintézés nélkül, kedvező áron tudod megrendelni a beüzemelést.

Amennyiben a terméket online rendelted meg, de Euronics üzletben veszed át, az átvételkor megrendelhető a szolgáltatás. Amennyiben futárral történő kiszállítást választasz, akkor nincs lehetőség beüzemelést vásárolni.

Az üzleteinkben vásárolt beüzemelés az esetleges anyagköltségeket nem tartalmazza, azok a helyszínen fizetendők.

Nem tetszik a termék, amit rendeltem, mit tegyek?

Internetes vásárlás esetén megillet a 14 napos elállás lehetősége, melyet webáruházunk 30 napra egészít ki.

Ez azt jelenti, hogy amennyiben a termék nem tetszik, vagy nem felel meg Neked, akkor 30 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhatsz. Az elállási szándékod postán vagy elektronikus úton küldött levél útján, valamint ügyfélszolgálatunkon telefonon, vagy bármelyik üzletünkben személyesen jelezheted. A terméket minden Euronics üzletünkbe lehetőséged van visszavinni. Kérjük, ilyenkor minden esetben vidd magaddal a számlát, és hivatkozz a megrendelés számra.

Elállás esetén kérjük, vedd figyelembe, hogy a kipróbáláson túli használatból eredő értékcsökkenést (pl. ha a terméket pl. karcosan, sérülten adod vissza nekünk) érvényesítjük feléd. Az elállással kapcsolatos részletes információkat ÁSZF (http://www.euronics.hu/aszf) 4. pontja tartalmazza.

Csereigazolást kaptam, mit kell tennem?

Amennyiben a nálunk vásárolt, és meghibásodott készüléked szervizeltetése végén csereigazolást kapsz, akkor azt beválthatod üzleteink bármelyikében. A csereigazolás beváltásának határideje a csereigazoláson megtalálható, amennyiben nincs konkrét dátumhoz kötve, akkor a kézhezvételtől számított egy hónapig érvényesíthető.

Reklamáció

Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mit tegyek?

Amennyiben a rendelésről, szállításról nem kaptál visszaigazoló e-mailt, kérjük ellenőrizd a honlapunkon a vásárlói fiókodban megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás. Az esetek nagy százalékában ezért nem érkezik meg a válasz e-mail.

Hibás, sérült terméket kaptam, mit tegyek?

Kérjük, minden esetben nézd át a terméket a kiszállításnál!

Ha a termék átvételekor észleled a sérülést, akkor ne vedd át azt, hanem küldd vissza az árut, és készíttess jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.

Nem kaptam magyar nyelvű használati utasítást, mit tegyek?

Kérjük írd meg az ügyfélszolgálatunknak, és utólag küldünk Neked magyar nyelvű tájékoztatót.

Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?

Elsősorban kiemelten kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát. Abban az esetben, ha a csomagba nem került bele, vagy nincs a csomag oldalára ragasztva a számla, akkor keresd fel ügyfélszolgálatunkat a +36 1 411 8434-es telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját.

A termékem dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?

Elsősorban kiemelten kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy boltosnál! Ezt követően ellenőrizd a termék adatlapját, hogy a keresett tartozék feltűntetésre került-e a termékoldalon.

Ha igen, kérjük, hogy mielőbb keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 411 8434-es telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányos termék cikkszámát is!

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy boltosnál! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 411 8434-es telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát!


Bankkártyás fizetés

Fizetési lehetőségek



Bankkártyás fizetés, utánvét

Házhozszállítás

Szállítási információk



Házhozszállítás, Pick Pack Pont, személyes átvétel

Személyes átvétel

Személyes átvétel



Országszerte 68 Euronics szaküzletben

Hitellehetőségek

Hitelajánlataink



Minden információ az áruhitellel kapcsolatban

Információ a garanciáról

Garancia



Elektromos készülékek általános biztosítási feltételei.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek



Vásárlással kapcsolatos információk egy helyen
EURONICS HÍRLEVÉL

Értesülj elsőként legújabb akcióinkról és nyereményjátékainkról! Iratkozz fel hírlevelünkre!