MIT JELENT A PREMIUM CARE?
A Lenovo Premium Care szolgáltatással rendelkező eszközeinkhez 3 évig garantáljuk a szakértői támogatást, akik otthonod kényelméből, pillanatok alatt, telefonon vagy szükség esetén a helyszínen segítenek a laptoppal kapcsolatos problémák megoldásában.
Szakértőktől
Magasan képzett, mély és széles körű szakértelemmel rendelkező prémium Care technikusok
Gyorsan
Távdiagnosztika után, ha szükséges, helyszíni szervízszolgáltatás akár a következő munkanapon
Gondtalanul
"Első lépések" és "hogyan kell" segítségnyújtás hardver, szoftver és perifériák esetében. Egy kapcsolattartó a hardveres és az átfogó szoftvertámogatáshoz
PC állapotfelmérés
Éves megelőző PC állapofelmérés
Érvényes termékek: egyes Lenovo Idepad, egyes Lenovo Legion, egyes Lenovo Yoga termékek (kivételt képeznek az Intel Celeron és AMD Athlon processzorral rendelkező modellek)
A tájékoztatás nem teljes körű, további információkért kattints ide: https://www.lenovo.com/hu/hu/premiumcare/